Tzunami Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Dette er helt rått! Smilte bredt når jeg så bildene Takk for det mister! Ble utrolig kult med den fargen!Ang. festemåte med skiltet så kan jeg anbefale 3m sin dual lock borrelås. Den er utrolig kraftig! Søk på "3m dual lock velcro" på ebay så finner du den. Takktakk! Har en slik liten rull liggende, men blir nok en annen måte å feste skiltet på her, vil kunne ta det av og ha fangeren helt ren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Stemmer også for 3M sin borrelås. Har dette på begge bilene, og det fungerer fint. Ville forøvrig også festet det rett på fangeren uten skiltplaten, den er bare unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Its all about the details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Det likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Takktakk! Har en slik liten rull liggende, men blir nok en annen måte å feste skiltet på her, vil kunne ta det av og ha fangeren helt ren Legg det gjerne ut her hvis du finner en lur måte slik at det ikke er synlig hvis du tar av skiltet. Vet noen bruker hullet til slepekroken til å feste skiltet, men det ser veldig feil ut i mine øyne når skiltet ikke står på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Det likte jeg ikke. Emblemene er meget slitt, så jeg tenkte jeg skulle prøve det her, før jeg evt bestiller meg noen nye ser litt mongo ut på bilde, men tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Takktakk! Har en slik liten rull liggende, men blir nok en annen måte å feste skiltet på her, vil kunne ta det av og ha fangeren helt ren Legg det gjerne ut her hvis du finner en lur måte slik at det ikke er synlig hvis du tar av skiltet. Vet noen bruker hullet til slepekroken til å feste skiltet, men det ser veldig feil ut i mine øyne når skiltet ikke står på midten. syns det er tøft på biler med små us skilt, men ser bare teit ut med dem store norske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Noen bilder i dagslys/sol? (som idag?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Har dagen helt full, men kan se om jeg ikke fåt knipset et par alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 "hei jeg er sååå kul og opptatt at jeg ikke gidder å ta bilde av bilen min men jeg skal ordne teaser ogsååååånt" (fjortis stemme!) Fiks bilde i lyset du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Legg det gjerne ut her hvis du finner en lur måte slik at det ikke er synlig hvis du tar av skiltet.Vet noen bruker hullet til slepekroken til å feste skiltet, men det ser veldig feil ut i mine øyne når skiltet ikke står på midten. Til e46-en lagde jeg til noen tynne L-formede braketter som jeg tenkte jeg skulle i toppen av "munnen" i fangeren med noen vingemuttere e.l., slik at disse fikk skjult innfestning og kom opp der skiltet normalt skal være. Ble aldri til at jeg monterte ny fanger, men tror jeg har brakettene fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Ingen bilder...og det er snart mørkt ute...tror du bare er sånn fake person! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Han er luremus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 hmm...lure-kebab er han! Men tror han liker oppmerksomheten....at folk vil se bilen hans...liker at folk maser på han...trpr han føler seg kul da... guess what! vi vil ikke se bilen din! Ikke post no bilder av den! hadet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Fytti det der ser rått ut! Må si det er over all forventning! Creds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå