Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er helt rått! Smilte bredt når jeg så bildene :D

Takk for det mister! ;)

Ble utrolig kult med den fargen!

Ang. festemåte med skiltet så kan jeg anbefale 3m sin dual lock borrelås. Den er utrolig kraftig! Søk på "3m dual lock velcro" på ebay så finner du den.

Takktakk!

Har en slik liten rull liggende, men blir nok en annen måte å feste skiltet på her, vil kunne ta det av og ha fangeren helt ren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også for 3M sin borrelås. Har dette på begge bilene, og det fungerer fint. Ville forøvrig også festet det rett på fangeren uten skiltplaten, den er bare unødvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk!

Har en slik liten rull liggende, men blir nok en annen måte å feste skiltet på her, vil kunne ta det av og ha fangeren helt ren ;)

Legg det gjerne ut her hvis du finner en lur måte slik at det ikke er synlig hvis du tar av skiltet.

Vet noen bruker hullet til slepekroken til å feste skiltet, men det ser veldig feil ut i mine øyne når skiltet ikke står på midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk!

Har en slik liten rull liggende, men blir nok en annen måte å feste skiltet på her, vil kunne ta det av og ha fangeren helt ren ;)

Legg det gjerne ut her hvis du finner en lur måte slik at det ikke er synlig hvis du tar av skiltet.

Vet noen bruker hullet til slepekroken til å feste skiltet, men det ser veldig feil ut i mine øyne når skiltet ikke står på midten.

syns det er tøft på biler med små us skilt, men ser bare teit ut med dem store norske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg det gjerne ut her hvis du finner en lur måte slik at det ikke er synlig hvis du tar av skiltet.

Vet noen bruker hullet til slepekroken til å feste skiltet, men det ser veldig feil ut i mine øyne når skiltet ikke står på midten.

Til e46-en lagde jeg til noen tynne L-formede braketter som jeg tenkte jeg skulle i toppen av "munnen" i fangeren med noen vingemuttere e.l., slik at disse fikk skjult innfestning og kom opp der skiltet normalt skal være. Ble aldri til at jeg monterte ny fanger, men tror jeg har brakettene fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...