joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Jøss, er det her denne har havnet ja Gikk under navnet "Grøninj" på Prærien, før den ble døpt noe sånt som "Kermit" av forrige eier Du har kjøpt "ny" motor sier du? Hva har skjedd med motoren som stod i fra før da? jeg kjøpte den uten, så er det litt greiere med en 2,7 da turbo er så veldig opplysende.. Markaresh?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 nopp, det blir det ikke!! Han har da vel lappen?
Dirty Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 lapplaus Racing som er inn fortiden vi kan starte et team jokke, begge med grønn e30
joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 haha, det hadde vært noe det
HypeTraxX Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Oisann! Spennende Skal mekke sammen en 2,7 liter jeg også, så det blir spennende å følge med her
BMW E30 325 Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 må vel bare følge med på denne. spent på hvordan den blir
joachim sørlie Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Oisann! Spennende Skal mekke sammen en 2,7 liter jeg også, så det blir spennende å følge med her Bare og henge i stroppen Følge med her også da Liker ! må vel bare følge med på denne. spent på hvordan den blir Har du troa da? Fikk rettet ut bulken bak i dag , så litt sparkel og slikt bak der nå så ser man det ikke! Monterte også sammen speedometeret i dag, fikk av de hvite skivene og Lakket det svart igjen. Nå ser det jo faktisk ut.. Satt inn semska sparco ratt og
joachim sørlie Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 demontert alt rundt motor i dag, tatt av toppen og demontert alt i den untatt ventilfjærer, så byttes ventiltetningene. blir også puttet i delevasker ( maskin ) og montert sammen igjen snart klar til og settes inn
Pedi Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Hva med bilder da, Joachim? Solgte du kameraet med E28en også?
joachim sørlie Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Hehe, harddisken på pc'n er potte full.. Så fikk ikke lagt inn noen desverre! Men kan prøve og og ta meg speilreflekskamera ut i i dag, og bare laste rett opp til photobucket
Pedi Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Pysjj, bare å slette et par av de gamle XXX-filmene dine det - så har du bildeplass i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå