Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jasså? Har du jugd til oss i så lang tid?? Hva sier det om deg som ett forummedlem? Skal man slutte å handle fra deg? Kanskje du er en svindler? Kanskje du er en lystløgner? Kanskje du egentlig er en afrikansk dame i forkledning?

utenom det...welcome back mister Emm Faive :)  venter på updates nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! du er ikke god Wicky :P

Takktakk gutta! gleder meg til første prøvetur etter ferdigmontert presse ;) er godt å "være tilbake" i bmwmiljøet igjen :)

selv om det er behagelig å kjøre suv til vanlig, så merker jeg savnet etter å ha en lav og clean bil å bromme rundt i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte ny clutch, men så røyk jeg på en kompressor, så da måtte jeg ha enda en ny clutch :P Har nå bestilt Clutchmasters FX400, så har Gripforce F1 stage2 clutchkit til s62 om noen trenger! :)

matt lilla m5 blir det nok ikke gitt :P blir noe halvsprøtt, men ikke for galt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte ny clutch, men så røyk jeg på en kompressor, så da måtte jeg ha enda en ny clutch :P Har nå bestilt Clutchmasters FX400, så har Gripforce F1 stage2 clutchkit til s62 om noen trenger! :)

matt lilla m5 blir det nok ikke gitt :P blir noe halvsprøtt, men ikke for galt :P

Betyr det at jeg må låne ut jekken min igjen i år? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel få meg en egen god jekk etterhvert men :P samt muttertrekker på batteri hadde ikke skadet :P får se hva lommeboka sier nærmere sommern, skal jo betale for kjøring, dekk og drivstoff også! :P for ikke snakke om mat og drikke den uka jeg skal bo på rudskogen :P e30 og gatebil rett etter hverandre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...