wicky124 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Jasså? Har du jugd til oss i så lang tid?? Hva sier det om deg som ett forummedlem? Skal man slutte å handle fra deg? Kanskje du er en svindler? Kanskje du er en lystløgner? Kanskje du egentlig er en afrikansk dame i forkledning? utenom det...welcome back mister Emm Faive venter på updates nå hermanoo90, Mr_Soul og SigurdE36 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Det blir nok knall! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 U bastard dette bør jo bare bli helrått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Hahaha!! du er ikke god Wicky Takktakk gutta! gleder meg til første prøvetur etter ferdigmontert presse er godt å "være tilbake" i bmwmiljøet igjen selv om det er behagelig å kjøre suv til vanlig, så merker jeg savnet etter å ha en lav og clean bil å bromme rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Jeg er ikke god? Ikke jeg som juger og holder tilbake info...haha Husk...matt lilla M5 er fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Og du som ville selge meg clutchen din! handla noe grommere nå? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Ja, kjøpte ny clutch, men så røyk jeg på en kompressor, så da måtte jeg ha enda en ny clutch Har nå bestilt Clutchmasters FX400, så har Gripforce F1 stage2 clutchkit til s62 om noen trenger! matt lilla m5 blir det nok ikke gitt blir noe halvsprøtt, men ikke for galt VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Ja, kjøpte ny clutch, men så røyk jeg på en kompressor, så da måtte jeg ha enda en ny clutch Har nå bestilt Clutchmasters FX400, så har Gripforce F1 stage2 clutchkit til s62 om noen trenger! matt lilla m5 blir det nok ikke gitt blir noe halvsprøtt, men ikke for galt Betyr det at jeg må låne ut jekken min igjen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Bør vel få meg en egen god jekk etterhvert men samt muttertrekker på batteri hadde ikke skadet får se hva lommeboka sier nærmere sommern, skal jo betale for kjøring, dekk og drivstoff også! for ikke snakke om mat og drikke den uka jeg skal bo på rudskogen e30 og gatebil rett etter hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Subscribed ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Må bare få kjøpt meg clutch jeg å, bare sitter å venter på de forbanna dimmepengene! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Få deg s62 svinghjul, så tar du clutchen min og betaler meg når du har penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Sykere planer enn jeg hadde trodd, får kjøre opp til kirken å smygtitte en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Slå på tråden du, så er det muligheter for en titt men den står fortsatt original i utførelsen, enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå