wicky124 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 hmm...pågangsmot og viljen til å lære...to ting jeg mangler Men tøft! Lykke til med prosjektet mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Da var kompressor ferdig montert, mangler kun kabel til lmm, og å få tilsendt ny software skal montere svinghjul igjen i morgen tenker jeg, samt spacere og camberkit foran, så er det bare å vente på nye lamellen! da blir det prøvetur kjøpt litt lakk til felger, og har litt smått liggende på posten nå nærmer meg kjøreklar! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Konge Del gjerne også bilder av monteringen av camberkit og spacere Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Da har man skrudd litt mer fått på svinghjulet, tightet med locktite, eller skruesikring som würth kaller det:p og montert camberkit og spacere nå står bilen med fronten i lufta igjen, klar for lamell! Bare å vente på posten-_- Noen som ser feilen på bildet under? Dette er skruene som følger med camberplata, og såklart så skal jeg ha den største som det bare var en av :s Flaks for meg så hadde jeg en liggende fra touringen Slik står den nå Hvordan det ser ut med camberkittet ovenifra, har blitt bedre enn det forrige kittet jeg hadde Unnenifra Også endelig fått byttet slitasjevarsleren etter jeg byttet klosser på e30meet i fjor, var på tide! Haha Da er det ikke noe varsler i instrumentet lenger APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Dette ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Er denne bile solgt ny i italia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Stemmer, ble hentet inn til tyskland av forrige eier, så er 3 eiere på bilen meg bekjent, en italiener, en tysker og meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ok. Syns det var mye italiensk i utstyrslista se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Utstyrslista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ja den lista som forteller hvilket utstyr bilen ble levert med fra fabrikk Disse 2 jeg hang meg opp i. S855A Language version Italian S884A On-board literature, Italian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 pleier å være gode indikatorer de der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Vet jo hva utstyrslista er:p men har jeg postet den i tråden? Husker ikke sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Nei. Ikke sett den i tråden jeg. Sjekka den opp selv på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Blir bra dette Joachim! Vin nr står jo på dempertårnet på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Nei. Ikke sett den i tråden jeg. Sjekka den opp selv på nett. Skjønte ikke hvordan du klarte å sjekke det, men skjønte jo med bmwchris sin kommentar at man bare siste siffere i chassi Blir bra dette Joachim! Vin nr står jo på dempertårnet på bilde Takk mister! Stemmer det, tenkte ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå