Olaisen Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei Har avtagbar krok på min E39 av typen Westfalia, men sliter med og få denne av. Låsemekanismen fungerer helt fint. Når jeg låser opp og vrir på hjulet merker jeg at kroken blir løs, men er det noen som vet hvordan dette systemet fungerer? Skal kroken vippes opp eller ned, eller kansje til siden? Eventuelt trekke hele låsemekanismen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 når den er låst opp presser du kroken rett nedover og litt mot deg mens du rugger litt på den,hjelper å smøre den opp en gang iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hadde samme på Auda,der vridde jeg hjulet helt opp,og så dro hjulet ut til siden. Da datt festet rett ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Trekk hjuelt litt ut til høyre også vri det helt fremover, festet skal ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Fikk den demontert, måtte låse opp hjulet, dra det til meg også skru. Da løsnet kroken som den skulle ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Har selv montert Westalia avtagbart på min, men hvor skal jeg montere den brakketen som kroken skal ligge i når den ikke er i bruk. Har også litt problemer med å få kroken inni hengerfestet, regner med det er dritt og rust, men hva bør jeg gjøre med det? ta en stålkost å børste litt? hva smører dere andre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg pakket inn kroken min og oppbevarer den sammen med reservehjulet. Jeg smører med fett/grease av tykkeste type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg pakket inn kroken min og oppbevarer den sammen med reservehjulet.Jeg smører med fett/grease av tykkeste type. Jo, men jeg fikk med en slik dings som den skal ligge i (Orginalt fra Bmw) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er ikke den dingsen en rund skumgummisak som passer inni reservehjulet? Er slik på E46 og vil tro det er make på E39. Bilder hjelper alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er ikke den dingsen en rund skumgummisak som passer inni reservehjulet?Er slik på E46 og vil tro det er make på E39. Bilder hjelper alltid. Jo stemmer det men da passer den sikkert i der hos meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Den sitter orginalt festet i høyre hjørnet ved reservehjulet(første hjørne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå