MathiasW Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 mm Men det du bør bruke tia på er å få bort all den stygge rusta. Ikke dette tullet Da kunne du heller bare fått noen til å redigere bilder for deg, så hadde du sett sånn ca åssen det hadde blitt Få bort rusta, rett alle bulker å drit om du skal ha bort dem å få bilen din strøken. så tar du små detaljene til slutt bare ett hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 mm Men det du bør bruke tia på er å få bort all den stygge rusta. Ikke dette tullet Da kunne du heller bare fått noen til å redigere bilder for deg, så hadde du sett sånn ca åssen det hadde blitt Få bort rusta, rett alle bulker å drit om du skal ha bort dem å få bilen din strøken. så tar du små detaljene til slutt bare ett hint Alt er en del av planen, takker for hint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Sorry, men det der ble helt katastrofalt! E30'n fortjener bedre enn det verket der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Sorry, men det der ble helt katastrofalt! E30'n fortjener bedre enn det verket der... Smaken er som baken, heldigvis, orker ikke gjenta at jeg lager biler for meg selv, ikke alle andre.. Min tid, min bil! Mathias, har brukt Brunox og småpusset litt idag, også, i tillegg til låsolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Selvsagt er begge speilene nå mørke, glemte å legge ved det bildet. Som sagt, mer design og detaljer kommer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jaja sant nok det, men du vil jo ha innspill, så da kommer jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Går framover her HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Jaja sant nok det, men du vil jo ha innspill, så da kommer jeg med det Takker, ja, vi får se når den blir helt ferdig, og utviklet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Går framover her HF Ja, går fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Fargen er jo dritkul, så hvis du får finishen i tillegg, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Anbefaler å snu dysa når du lakkerer, så den ikke går opp i nesa på deg, for ut i fra resultatet ser ut som at du har sniffa litt Neida, skal ikke være så slem, men det er alt for kaldt ute til at du klarer å få et bra resultat nå, så er bedre å la sorte originale detaljer være til våren, så blir det mye bedre når du setter i gang da :- ) Jeg synes også det ser best ut med samme farge på bilen, men smaken er som baken som du sier Skal ihvertfall ha for å prøve, er sånn man lærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Anbefaler å snu dysa når du lakkerer, så den ikke går opp i nesa på deg, for ut i fra resultatet ser ut som at du har sniffa litt Neida, skal ikke være så slem, men det er alt for kaldt ute til at du klarer å få et bra resultat nå, så er bedre å la sorte originale detaljer være til våren, så blir det mye bedre når du setter i gang da :- ) Jeg synes også det ser best ut med samme farge på bilen, men smaken er som baken som du sier Skal ihvertfall ha for å prøve, er sånn man lærer Tusen takk, Julian, artig at du leser, også! Ja, ble litt spraytåke, selvom jeg holdt den akkurat som kjørestilen min, sidelengs! Takker Mads! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag. du kan ikke vere mindre seriøs? nå vet jeg ikke hva som ble beralt men tror det er mer en 5 lapper.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Bryr meg ikke hvor mye som ble betalt, jeg har bydd det jeg mener den er verdt som den er nå. Etter lakkeringen ble jeg litt usikker på om jeg vil gi 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 [ Bilde ] Du hadde sikkert en tanke om å gjemme deg så du ikke ble med på bilde, menne... Fint blikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag. du kan ikke vere mindre seriøs? nå vet jeg ikke hva som ble beralt men tror det er mer en 5 lapper.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Bryr meg ikke hvor mye som ble betalt, jeg har bydd det jeg mener den er verdt som den er nå. Etter lakkeringen ble jeg litt usikker på om jeg vil gi 5000,- Takk for at du takserer og vurderer min ArtCar! Så lenge du mener €uro, så?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå