Gå til innhold

På tur med gromme Audibiler!!!!

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Ble innvitert med av en Møllerforhandler på tur til Berlin.

Fantastisk tur, med flotte biler, ja jeg vet at det ikke er BMW, men morro var det lell.

Det er ikke hver dag man ratter rundt på bane med biler til 2 mill, så dekka nesten vrenges av bilen, og instruktøren sier at vi må gasse på lite meeeeer :applause:

jtwxqaz0yhk9x4gfpam0.jpg

09r4ykmnjq7oh0iqqriv.jpg

uzbppbk7xqyasmuy2z0s.jpg

c0792tfeilrfir8av5wh.jpg

q2j49qo5xkmtg1h53nim.jpg

jxvhl8dvnizo5acr9lqn.jpg

Det siste bildet er en S8 på vei opp mot 270km/h på autobahn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

550I til sammenlikning er vel litt feil da S6en er noe mer hissig vel, 4,2 FSI konkurrerer mot 550I :wink: Men de kunne jo brukt M550d til sammenlikning i stede, nei forresten...! Denne er jo like sprek som S6en så det hadde kanskje vært litt flaut for Audi, i tillegg er BMWen en diesel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

550I til sammenlikning er vel litt feil da S6en er noe mer hissig vel, 4,2 FSI konkurrerer mot 550I :wink: Men de kunne jo brukt M550d til sammenlikning i stede, nei forresten...! Denne er jo like sprek som S6en så det hadde kanskje vært litt flaut for Audi, i tillegg er BMWen en diesel :lol:

Nåvel, finnes vel mange flere kombinasjoner som kan vurderes, litt trangsynt om en kun skal vinkle det den veien vel... Audi har forøvrig noen råe tdi som nok ville overraska deg også skal du se...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Ser de har 550i til sammenligning. Hva var din opplevelse rundt den sammenligningen, og hva var andres opplevelse? Var det slalom eller aks?

Dette var slalomkjøring.

Jeg la ikke så mye vekt på sammenligningen, for i den grad man kan kalle en 550i for kjip...... så var dette en kjip utgave. Audiene var fullstappet med utstyr, eksklusivt skinn osv. Bmw`n var støvete inni, lite utstyr, dakota skinn, 19" ballong i forhold til 20" på audiene. Men den holdt godt følge, både når det gjaldt rundetider og ikke minst lydmessig.

Men der og da så var det helt klart audi som var overlegen følelsesmessig. Men det skulle vel også bare mangle.

Dette var forøvrig også et fantastisk arrangement, Audigutta/tyskerne er flinke til dette, alt er lagt meget godt til rette.

Her har virkelig Bmw Norge noe å ta fatt i. Jeg har vært på flere turer med Møller en Bmw :shock: enda jeg har vært trofast bmw kunde i flere år nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt usikker. F10 er uten tvil vesentlig mer elegant enn E60 og langt mer i tradisjon med de klassiske linjene vi kjenner fra E39, men Audi har virkelig kontroll på designet om dagen. Spesielt den nye A4 er en fin bil sammenlignet med F30. Utfordringen er som alltid at har man først kjørt BMW i en periode er det meste annet en skikkelig nedtur (bortsett fra Porsche, men det er en annen historie)... :)

Interiøret på Audi A6 anno 2012

wp7jhmfryyr41uhglq1q.jpg

Interiøret på BMW F10 (AC Schnitzer S5) anno 2012

9budub6382xv6v00m80h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...