FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 En kamerat sendte meg nettopp dette bilde. 3 lag med dip, ingen maskeringsteknikker brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Min forrige og nåværende M3 er avbildet i Plastidip reportasjen i gatebil nå Den forrige var jo ikke plastidip men Kult forde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 mine felger og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Da ble det brått slutt på moroa? Skulle kjøpe på Mekonomen på Jessheim idag, der fikk jeg beskjed om at produktene er trukket fra hyllene, fordi det var uenighet i om det var lov å selge i Norge Noen andre vært borti det? Edit: Ser ut som det kun er Mekonomen som ikke får selge, bestilte akkurat fra plastidip.no og det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 noen som har dippa hele biln me sprayboks? hvor mange bokser trenger man? er snakk om en e39 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Ca hvor mange bokser går med på fremsiden av 4 stk felger? ..og sånn til opplysning: De av dere som var på E30meet og så den mattsvarte RS4 B7'n til Glenn(tårnmannen), så var hele den bilen dippa av Glenn himself. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 jeg brukte 3.5 boks på framsiden av 19" felgene mine, Tore Og ja, den mattsvarte DKW'n er det bare å spørre om, har en del erfaringer mer enn jeg regna med =) og til ALLE som måtte ta på det og tenke hvor dårlig det var, ja, det skal rives av og gjøres på nytt med ny blanding av tynner/plastidip, da første forsøk ble litt mer problematisk enn antatt, men har funnet formelen nå, så skal bestille mer guffe straks tenker jeg og lade sprøyta på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Noen som har fått sendt kit fra "dipyourcar"? Skulle hatt et slikt kit, men med norske priser frister det lite. Har vurdert å ruke jetcarrier, men "us adresse", og via båt. Har vært inne på tanken selv men det er regnet som farlig gods og da må man ha diverse papirer på det samt at man må betale ett tilegg til Jetcarrier, det er også begrenset hvor mye man kan importere. http://www.jetcarrier.net/support/index ... ng-olje-mm Jeg tenkte å ta hele bilen i sommer å gjøre det selv med en elektrisk malesprøyte. JAJA ! føler meg litt dum samtidig som jævli forbanna over at jeg ikke leste denne tråden før jeg bestilte 14 gallon med dip til jetcarrier på mandagen.............. det var jo bare 8700,- rett ut det. eller? prøvde å sende en mail til de med den søknaden det sto der i håp om at de lar det gå gjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Skal dippe e46'n matt hvit i helga, jæævli spent på resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Rubberspray.no i trondheim selger også plastidip, de bruker bare eget navn og andre dyser på boksene.. Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Stian Sørlie motorsport selger og plastidip, litt usikker på om det er nevnt i tråden tidligere Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Plastidippa litt tidligere i år, litt reklamering for et firma til en kompis som selger plastidip, Autoforms.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Er det egentlig noen som har sort plastidip på lager om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 parts and retards kjøper jeg fra, bergheim på ensjø i oslo har en del svart sist jeg sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Noen som vet om noen som har inne denne fargen som er på felgene? Tenkte å prøve den på mine felger Plastidippa litt tidligere i år, litt reklamering for et firma til en kompis som selger plastidip, Autoforms.no[ Bilde ] [im g]http://images.bimmers.no/files/ba2p3hrevy7jhzqgllyv.jpg [im g]http://images.bimmers.no/files/ok02ans483nr7ba7djcv.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå