Pitstop Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Her er noen bilder med vinterhjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 hårete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 helt vilt... sånn skal det gjøres..noe flere planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Gleder meg til sommerfelgene jeg, når standarden er satt med 22" på vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Svarte, som Jørgen sier.. Gleder meg jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Takker for posetive tilbakemeldinger Altid like koslig Ikke så veldig store planer for denne akkurat nå, men surrer noen ide`er i bakhode, så får se hva jeg finner på etterhvert Litt tuning og div blir det ihvertfall når sommeren nærmer seg igjen Anngående sommerhjul, så blir vel dekk til 23" og 24" så ukurant at det blir vel holdt i 22" Men har noen gromme hjul i sikte, så får se når det nærmer seg sommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Må få litt interiør bilder på plass også da. Har titt og ofte sett en ML med 23" hjul i nærheten her så må være mulig å få tak i. Den hadde faktisk 23" på både vinter og sommer, ganske fett. Men, det begynne å bli så stort at antagelig så ser man ikke forskjell på 22 og 23 hvis man ikke leser på hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 RÅ bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Har sett en del 23", men dekkprisene er meget høye kontra 22" Men vi får se hva som skjer....felgene jeg har i sikte nå er ihvertfall 22" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Ubeskrivelig flott, drømme X5 dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Takker...er meget fornøyd med denne Skal få tatt noen bilder innvedig og utvendig, men venter til jag har skikkelig kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Denne var veldig pen å se på. Angående sommerhjul så tror jeg den vil ta seg best ut med 22" der også da med enda bredere dekk. 315-335 og 275-295 foran kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Heftige vinterhjul Å ikke minst deilig bil gleder meg til å se sommerhjulene du tenker på. Du har tydeligvis god smak, så det kommer sikkert til å bli helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå