Gå til innhold

Bimmers.no sin store barnevogn tråd!


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Vi tar aldri bagen av vognen, ser ikke helt behovet for det. Har den stort sett andre veien riktignok, men den går samme veien som på bildene her også uten å ta av bagen.

Har forøvrig samme vogn. :)

Hvordan gikk det med plass i e46? Har dette selv, og kommer smått om litt over en mnd. Gikk det med barnevogn også?

Barnesetet var ingen problem, hverken når det kom til plass eller å ta det ut og inn. Hovedproblemet kommer når man ikke tar hele stolen ut lengre. Da blir det litt mer tungvindt uten bakdører.

Vi hadde kun vognen med den dagen vi kjøpte den, så det gikk jo med endel demontering og stabling, men vil ikke anbefale det. Kjøp heller en mindre vogn som bilstolen kan festes på e.l. om du har tenkt å ha bilen. :)

Kjøpte bilen for ikkesålenge siden, sikkert ikke det lureste jeg har gjort :P

Har mors stasjonsvogn i nærheten hvis det trengs, men litt kjip 1.3 astra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lov til å "jobbe" litt over skyggen... den kan visst skade skyggen... lage stygge riper (sier kona) så jeg bare deler hele greia... Like greit.. :P Men vi valgte den vogna fordi kona ville ha den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lov til å "jobbe" litt over skyggen... den kan visst skade skyggen... lage stygge riper (sier kona) så jeg bare deler hele greia... Like greit.. :P Men vi valgte den vogna fordi kona ville ha den :lol:

Haha, samme her :P vi har også i skinn, men den er svart.

Vi kunne selvsagt kjøpt ei mindre, men siden både jeg og mora var ganske "store" når vi var født så tok vi visse forholdsregler, og det viste seg og være et lurt valg, han er allerede lenger og tyngre en andre unger som er opptil flere måneder eldre en han.. :)

Så da måtte vi kjøpt flere vogner, så ikke helt poenget i det. Me har ikke vært noe form for plassmangel hittil, så det har gått fint. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vertfall emaljunga city cross lett inni e61 :-D Bagen kommer nå ikke til å bli for lite til for hun skal over i sportsdelen. Har ikke testa om jeg får den inn på langs men gjør kanskje det.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Jeg får fremdeles ikke vogna inn i e-klassen uten å demontere.. Skulle ha kjøpt s210 (forrige e-klassen 1996-2002) den er enorm..

Hehe, hvert bilmerke sku lagt tilpasset vogn til bagasjerommet! :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som Må ha stasjonsvogn. Jeg har E60 sedan og har Emmaljunga city cross. Den går lett baki. Må såklart ta av baggen og slå slammen understellet, men det tar ca 11 sekunder så er luka låst :) Jeg prøvde også søsteren min sin store Simo (tror jeg den heter) den gikk også baki, men endel trangere, måtte knuffe litt mer for å få den på plass.

Recaro young profi plus barnestol. Tar faktisk litt plass, når den er justert helt ut. Men alikevel plass til en medium voksen i fremsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...