Gå til innhold

Bimmers.no sin store barnevogn tråd!


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Vår seng kostet 399,- eller noe slik på Ikea (pluss madrass). Helt enkel sprinkelseng som gjør akkurat det den skal :)

Samma her. Eva sover glimrende i den og det gjør foreldra og som slipper å grøsse over pengebruken :)

Er jo bedre å putte pengene på "tenåringskonto" og kunne ta store opplevelser når ungen blir litt større.

Tror ikke barna merker om senga koster 400 eller 10 000

Takk, sånn tenker jeg også. Skjønner meg ikke på annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt anbefale å kjøpe setebeskytter i tilegg så dere skåner blsetet. Har en slik en under begge bilstolene og hver gang jeg plukker ut barnesetene for å legge ned setene så ser det fremdeles strøkent ut under der. Ingen flekker og ingen "bulker" i setet. Fungerte også utmerket som en skål når 3-åringen ble dårlig på en Oslotur i høst. Var bare å ta ut bilstolen og vaske beskyttelsen. Helt tørt under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt anbefale å kjøpe setebeskytter i tilegg så dere skåner blsetet. Har en slik en under begge bilstolene og hver gang jeg plukker ut barnesetene for å legge ned setene så ser det fremdeles strøkent ut under der. Ingen flekker og ingen "bulker" i setet. Fungerte også utmerket som en skål når 3-åringen ble dårlig på en Oslotur i høst. Var bare å ta ut bilstolen og vaske beskyttelsen. Helt tørt under :)

Hvor får man kjøpt den? Det skulle jeg hatt :) Redd for og ødelegge skinnet :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke ettermontert isofix i E39'n... er en tråd om det her på forumet.

Men fikk ettermontert i V70'n. Brukte noe høyttalertrekk fra biltema for å beskytte skinnsetet under isofix basen.. Stolen er en Britax som kom godt ut på noen tester.. Funker fint også. Ungen sovner så fort 5-punktbeltet er på plass ;)

Når det gjelder vogn, så har vi en Simo kombivogn.

Den fyller opp V70'n vår ganske bra.. Får vel lurt et par halvfulle bæreposer ved siden av. ;)

Vogna veier ca 20kg slik at man får prøvd ut markløftteknikken til stadighet, det er også noe å tenke på. ;)

(man løfter jo selvsagt vogna helt på plass uten å subbe borti bilen..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Ingen her som satser på skikkelige barneseter?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hmm, jo jeg også tenkte alltid at jeg skulle ha Recaro seter..

Men når jeg leser testene så er det jo faktisk helt uaktuelt når de koster det dobbelte og blir slaktet i forhold til andre konkurrenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet barnesetet vårt i 1-serien over noen dager. Dette er et Britax-et-eller-annet-sete, beregnet for unger på mellom 1 og 4 år ca.

Hadde det først bak passasjersetet, noe som fungerte greit nok, men det å sitte i passasjersetet ble ikke den helt store opplevelsen. Ettersom bilen bae har tre dører måtte jeg sette datteren vår inn via førersiden.

563754_10151486747600775_1978742802_n.jpg

Etter noen dager monterte jeg setet i midten, noe som ble bedre. Ryggen av setet gikk mellom både fører- og passasjersetet, samt at jeg kunne sette henne inn fra begge sider.

Dette fungerte stort sett greit, men tror nok likevel slikt blir forbeholdt e61-en fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona hadde jo mistanke om det..lavt blodtrykk, høyt proteininnhold i urin...og det er jo ikke bra.. Så vi tok en god del tester på riksen og hos private leger, og kona fikk da beskjed om å holde seg helt i ro, ikke gjøre en dritt... Man får det om man har feil kosthold, eller er veldig i aktivitet... Vi flyttet jo i den perioden de var mistanke om forgiftning, og kona løp rundt og rydda og pakka etc... Men gikk heldigvis over etter 2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...