Gå til innhold

-Roger-'s E90 og E30, Senk og sommerfelger på E90 :)


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Skjedd noe nytt her? :)

Har du forresten vurdert å bytte speilene? Jeg synes de ser veldig mikke mus ut og kunne tenkt meg M3 speil på min. Eneste som er litt synd at jeg kun har funnet disse speilene originalt og det er jo ikke direkte billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke skjedd noe egentlig... Har ikke tenkt på speilene, men ønsker nye pærer i grøftelys og ae! Vurderer også senk, men det koster såpass at jeg mest sannsynligvis må prioritere e30'n først...

Hva koster de originale M speilene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
må følge med e30en her :)

Har ikke skjedd så mye enda.. Litt pga temperatur og mangel på diverse utstyr og verktøy som jeg må gå til innkjøp for å få gjort noe :)

Ser jeg må ta med meg bedre kamera enn mobilen når jeg er i garasjen..

Har fått den på bukker og demontert en del

8laabd9ddf1bmiirclsk.jpg

asukib3cq5dkebpv617e.jpg

Tenkte jeg skulle ordne opp i en del elektrisk når jeg har såpass mye demontert.

Har ikke bestemt meg om jeg skal fjerne de ekstra målerne Yngve la inn, eller om jeg skal ligge opp ledninger på nytt og mer "Cleant"

Har lyst på et motorrom som ser originalt og forholdsvis pent ut uten uoriginale koblinger, kabelsko teip osv... Skal derfor også kjøpe alle originale deksel foran lyktene osv..

Planen er også demontere mer rundt motoren for å komme til for enklere rengjøring og gjerne lakke opp igjen diverse motordeler o,l.

jgsd97hqnd2563pupwew.jpg

7lg5kzd8cplguuyv9na8.jpg

8el5d81dvgkp12n1lqwr.jpg

rq8rbgroz7zelw26qcq8.jpg

x7mrgdk5k6hpht1x1mlv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen hvordan den E30'en egentlig så ut i dørken... du har litt av et prosjekt foran deg, men med godt pågangsmot og innsats (både egeninnsats og økonomisk innsats) så kommer den til å bli lekker :)

Det blir mye jobb ja, men skal vel komme gjennom dette også..

Dette er første gang jeg har egen garasje å stå i og ikke må låne av andre. Har derfor aldri hatt muligheten til å demontere en bil og latt den stå over lengre tid.

Kommer nok til å få en del hjelp med rusten men satser på det blir en lærerik erfaring :)

Det positive er at etter jeg har demontert sideskjørt og skjermer har jeg ikke funnet så mye rust som jeg fryktet.

Litt mer, men langt mindre enn hva jeg egentlig regnet med å finne.

Det er lagt i noe skum og sparklet/kittet utvendig på kanalen en plass, og så er det en del rust (like før det er hull) på undersiden rundt ene dempertårnet fremme.

Også noe overflaterust på innsiden av forskjermene da de ikke er behandlet, men det opplyste Yngve om at jeg måtte regne med da jeg kjøpte den.

Finner gjerne noe mer, men det verste tror jeg garantert er funnet.

Noen som vil kjøpe DTM Speil forresten?

aalg0g5ijjyya287vi1i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin E90 :) men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg kjøpt meg noen kantfelger ;) som f eks: Bbs Lm eller Barracuda Voltec T6 det hadde vært rått!

Takk skal du ha :) Om jeg kjøper nye hjul så tror jeg nok ikke det blir kantfelger..

Har mer sansen for denne sjangeren:

_MG_4951.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra - men som det sies her oppe, helsikken så rusten det gulvet var!

Ja det mangler ikke på rust her nei... Det er helt sikkert!

Men den er hvertfall noenlunde bra utvendig. Det er en del striper og merker på utsatte plasser men ellers ser den bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...