FTE Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er vel ikke alle som vet det, men har solgt min Marrakersch E30 og kjøpt meg en original M5 Har ikke kamera om dagen, så har ikke fått tatt skikkelige bilder, så låner noen fra en annen anledning, pluss noen mobilbilder. Denne bilen ble produsert 09.02.1999 og har fullt servicehefte. Den har fått facelift front og baklys og har selvfølgelig det meste av utstyr som gikk an å få til M5 i '99, deriblant doble sideruter, velour matter, regnsensor, ryggesensor, el. solskjerm i bakrute, aut.klimaanlegg, cruisekontroll, Professional DSP HiFi system, CD-veksler, navi, voice control, ++. Den er lakkert i Avusblau Metallic og har sort/grått skinninteriør (PRAEGELEDER/SILVERSTONE (O5SS). Bilen er helt standard, foruten Supersprint lydpotter og X-pipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Pen og orginal m5, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Så veldig pen ut! Noen planer for bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Drømmebil! Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Takker, veldig fornøyd. Ja, man har jo alltids planer Egentlig frister det litt å ha den helt original, men det blir ikke like "spesielt" siden den ikke er så gammel at den har samlerverdi. Derfor blir det justerbart og nye hjul til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Nice,er ikke pc registrert vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Meget flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Du som stakk av med denne ja, virket som en kurrant bil til en gunstig pris. Trenger nesten ikke mer enn eksos, justerbart og felger så har du en grom bil. Det handlet jeg til den jeg hadde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 gratulerer med m5, må følge med her framover ble e30 solgt til noen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Takker Den er ikke PC reg nei. E30'n gikk til en som er registrert her inne, men ikke så aktiv tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gratulerer med nydelig bil! Skal følge med å se hva du finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 virkelig en drømme bil dette, orginal e39 m5 *sikle* Veldig pen farge. Lurer på om jeg har kjørt denne, da fatter vurderte en slik for et par år siden, ligner ihvertfall veldig! Hvis det er denne, så er det en på forumet her som har eid den før Er den BP registrert? Har noen bilder av den, om du ønsker, hvis det er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gratulerer med MEGET grom vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Herlig bil! Følger med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Denne som var på Frognerseteren? som også var med i denne testen her ? http://www.autofil.no/900199/bruktduell ... -kanonpris ? Fantastisk flott bil uansett, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå