FTE Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Monter x-pipe og behold supersprinten Har tenkt litt på det faktisk, er jo billig og relativt bolt-on. Men er foreløpig fornøyd med lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 hørte en 735 med supersprint en gang. de var for stille i grunn. men det var fin lyd da. er forsåvidt greit at de er litt dempet også. blir fort slitsomt med bråk... MEN jeg fikk høre bilen senere en gang, da hadde han tatt bort kattene, og da var det litt grovere mørkere lyd. nydelig! har sittet på med m5 med eisenmann og xpipe. det var helt sinnsykt den gangen bestemte jeg meg for at det skal så en m5 i garasjen en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Denne tråden har gått meg hus forbi! Gratulerer med grom bil da Frank Tore! Venter spent på hva type felger du har handlet Og kjapt spm til dere andre! Hvordan påvirker en x-pipe lyden i v8? Helt grønn på eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Takker for det M l Fjeld. X-pipen erstatter den midtre katalysatoren (er vel tre stk på disse?) og gir friere eksos, uten at jeg er noe ekspert på akkurat E39 M5 eksosen. Supersprint X pipen fjerner jo alle tre faktisk, ut ifra bildene iallefall.. Hmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Hmm, ser nå ut som CCW lm5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Fett. Kult at de tar bilder under produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Du har nok rett i det. Synes det ligner veldig. Kommer til å bli skamrått da! Ser kanskje litt rart ut på denna, men har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Monter x-pipe og behold supersprinten +1 Utgjør stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 fet bil, og endelig en M-bil med riktig antall sylindre her på forumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Fææn...felgene ligger på tollen hos Fedex og skulle egentlig vært kjørt ut til meg idag. Meeen, de manglet visst personnummeret mitt pluss at jeg måtte forhåndsbetale tollkravet, så må vente til tidligst mandag før jeg får de. Blir en laaang helg Btw, det er CCW LM5 jah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Fett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Skal bli gromt og se de på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Dette blir morro å se med det innpresset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 It's gonna be epic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Fedex var snille og kom en tur innom med fire pakker idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå