Gå til innhold

FTE sin E39 M5 *selges*

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klart, skal innrømme at jeg har kikket på 19" også, men utifra bilder jeg har sett på nettet så blir bilene rett og slett for høye hvis man skal gå for stretch/poke. Det ser unektelig pent ut i hjulbuene, men for min del tror jeg 18" er best :)

RS, hva slags felger har du kjøpt deg da? ;)

Har flere forskjellige i tankene. Det ene settet jeg sikklerbetter kommer jeg til å tape masse penger på.. Nevnte de i en pm.. ;)

Hehe, det settet er dyyyrt ja ;) Meen kult også!

Grattis med råe felger! Kommer til å kle bilen godt ;D

Takker, tror de vil sitte greit. Hel-polert vil passe bra til blå metallic også, håper jeg ;)

Ser frem til og få se bilder av denne med senk og disse hjulene ;)

Det er du ikke alene om, gleder meg selv. Må få kjøpt meg noen dekk snart så jeg får se litt helheten i det, men ennå lenge igjen til sommer, vi er tross alt ennå i februar ;)

Har ellers surfet litt på nettet etter bilder av Supersprint eksos og fant ut at jeg umulig kunne ha kun Supersprint-pottene montert, da innløpsrørene ikke passer til den originale eksosen. Så gikk ut og la meg under bilen (for første gang faktisk) og der fikk jeg jo bekreftet det jeg trodde: Det er montert X-pipe fra Supersprint på denne også :) Forrige eier var helt sikker på at det kun satt bakpotter på bilen, men da er jo det avklart at jeg har X-pipe i tillegg ;)

5j812f1kqdfg0f1w573w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har et triks for å få slitt vekk rust på bremseskivene? Eller må jeg bare "bremse" det vekk? Bilen har jo stått i ro siden nyttår, med unntak av en og annen oppstart. Da jeg tok første tur for ca en uke siden satt bremsene nærmest fast og jeg merket godt at de hadde laget et "spor" i skivene da jeg brukte bremsene. Tenkte at det sikkert ble slitt vekk etter en eller to turer, men ser ikke ut til å forsvinne. Hver gang jeg bremser, rister det i rattet, noe det ikke gjorde da jeg satte den fra meg på nyåret. Må jeg ha nye skiver tro? Driten er at de som sitter på har rullet under 1500km :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat vasket bilen og kjørte den rolig hjem før den ble satt i tørr men kald garasje. Så de har antakelig stått våte ja. Trodde det skulle bli borte etter å ha kjørt ca sju mil idag, men rister rimelig greit hver gang jeg bremser ennå. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da veldig rart, men er nok ikke noe fordel å langtidsparkere med bløte bremser da ruster det fort. Prøv å brems litt, ellers som nevnt her om det ikke ordner seg få satt de i en dreibenk og ta av noen nano mm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra på noe fart og brems hardt noen ganger så går det seg til:) schulzen og e30n til marius hadde samme syndrom etter lagrning i fjor. gikk seg til etter noen saftige nedbremsinger:)

kule hjul foresten. enig i at 18 er best på e39:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonr- Takker for det, men sitter X-pipe og lyddempere fra Supersprint allerede :) Resten av anlegget er så dyrt at det gidder jeg ikke spandere på den.

Hvatn: Takker for det :) Supert, skal gæsse litt idag, satse på at det gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som kan anbefale noen flinke detailere i Oslo-området? Vet av Detailers club og at det er mange flinke der, men finnes det noen firmaer rundt om på østlandet som tar sånne jobber også? Poleringskongen på Gjøvik har jeg hørt mye bra om, de har også Micro paint-system som fikser småskader og park-bulker. Noen som har prøvd de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...