PenguiN- Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 aj aj aj! spent på å se nye hjul ja Går du for aggresiv eller diskrè look da teas oss litt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Spent på hvilke felger du har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Det ble sånne. Blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 haha, jeg _VET_ at du har bedre smak enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Haha. Du bor jo ikke lange bætan unna Sharif, så da kan jeg jo nesten tenke meg hva du dukker opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 haha, jeg _VET_ at du har bedre smak enn som så Åja...men da blir jeg vel alene om disse felgene da i det minste Haha. Du bor jo ikke lange bætan unna Sharif, så da kan jeg jo nesten tenke meg hva du dukker opp med haha, sant det gutten Fikk godsaker i posten idag Haribo-godis fulgte med også, så dobbelt opp med godsaker altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Kunne gitt en tommel for den haribo-posen akkurat nå. Er forøvrig mektig spent på disse hjulene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Du fikk med du også ja? dobbelt med godis! V:D Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Har ingen kjennskap til fk.. Er det bra greier? Hvordan er det i forhold til kw2-3 dersom du vet det? Og hva koster disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Har ingen kjennskap til fk.. Er det bra greier? Hvordan er det i forhold til kw2-3 dersom du vet det? Og hva koster disse ? Har aldri prøvd de før jeg, så kan vel ikke uttale meg så mye. De som har peil sier at man kanskje heller bør gå for KW om man er mye aktiv på bane. Men det er ikke jeg, skal bare ha bilen lav og litt stivere jeg. Dette settet kjøpte jeg på Ebay, kom på litt under 5k pluss mva. Helt grei pris for TUV-godkjent sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 flott bil du har drømmer om e39 m5 selv jeg. en vakker dag.. . har fk på begge bilene jeg. e34n er veldig komfortabel, minner veldig om e39 med msport understell jeg hadde. dette settet er sikker 5-6år nå og fungerer bra ennå. dog burde det hatt nye justeringsskruer da disse sitter noe jævlig. artig på svingete vei med iallefall. henger sykt godt på! e38n er til sammeligning stiv. kan ha noe med at bilen er endel tyngere, og at den går med 20" felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Du og tzunami tok mine råd altså og kjøpte FK Highsport 2? Flott, nå skal jeg lete etter samme settet til M3`n...og jeg skal også ha haribo pose!! Ett sist råd; Hayward&scott eksos. P O R N O lyd og kvalitet til en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Da ble det bestilt nye felger idag Glede seg ENDA mer til sommeren nå da Mulighet for å hinte med bredde og innpress for oss felg-elskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 9,5 (+0) og 11 (+3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Huff! Lang ventetid på dem da? Blir jo så nysgjerrig på slike teasere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå