-Roger- Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Da har jeg fått gode nyheter idag, bilen min er klar til henting i morgen. Pengene er overført, og humøret er på topp, nå er det kun timer igjen Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Det er konge
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Da har jeg fått gode nyheter idag, bilen min er klar til henting i morgen. Pengene er overført, og humøret er på topp, nå er det kun timer igjen Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Så gøy Nå er du vel ikke spent vel....? Håper på en egen tråd med bilder av vidunderet, dette er nok forumets første F31
Atle Bjustveit Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Da har jeg fått gode nyheter idag, bilen min er klar til henting i morgen. Pengene er overført, og humøret er på topp, nå er det kun timer igjen Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Så gøy Nå er du vel ikke spent vel....? Håper på en egen tråd med bilder av vidunderet, dette er nok forumets første F31 Spendt? Neida, puls på 90 Her er pulsen på 150, middels høy hvile puls Skal lage en egen tråd når jeg får hentet bilen, blir også lagt ut bilder så snart bilen blir parkert i morgen
BMWBølla Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Tøft Misunnelig... Jeg får min tidligst fredag, dels fordi jeg er sær på reg. nr. og dels pga komplikasjon med påbegynt eksosbytte som gikk skeis.. Gleder meg til bilder! Ser ut som du slo meg på den fronten, selvom jeg har lagt ut noen teasere
KireS Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Grattis så mye, da har du en bra helg foran deg med litt kjøring forhåpentligvis
Atle Bjustveit Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Grattis så mye, da har du en bra helg foran deg med litt kjøring forhåpentligvis Det er planlagt langtur i helgen, men hvor er usikkert
KireS Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Satan jeg gleder meg til å gjøre det samme om noen få uker
Atle Bjustveit Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Da er det lagt ut bilder av bilen... http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=247778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå