Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer :) Denne er veldig riktig utstyrt i mine øyne! Får satse på at du skal selge den for ca 300 om et par år, hehe

Skrevet

Hvis alt går iorden med lånet i banken, blir det nok kontrakt skriving fredag som kommer.

Skal legge ut utstyrsliste etc når alt er ferdig, er litt frem og tilbake med enkelte ting.

Min total pris er 657.980, og rabatten er på 19.630.

Men denne prisen er ikke endelig. Jeg jobber med å endre litt på ting, så kanskje går det over denne prisen også, hvem vet...

Spennende..

Hvilket utstyr er du litt frem og tilbake med..?

Vet du hvilken farge du skal ha..?

Skrevet
M-performance eksoshale har kun med utseende og gjøre, og det er viktig :D

Jeg prøvde min F30 tohjulstrekk på vinterføre i helga, jeg ble positivt overrasket.

[ Bilde ]

Det ble utført bakkestarter på skikkelig vinterføre og på is. Den klarte seg meget bra, og var helt uproblematisk i forhold til å ta seg fram. Nå var det jo ikke allverden til snø, men glatt nok. Har valgt og kjøre pigg, hakkapelita.

Jeg har kjørt xdrive de siste vinterene, og var spent, men ble positivt overrasket

Fint å høre at du ble positivt overrasket!

Jeg er litt usikker på pigg eller piggfri, går nok for piggfri siden jeg bor rett utenfor Oslo men..

Hvilken dekkdim. kjører du..?

Skrevet
Gratulerer :) Denne er veldig riktig utstyrt i mine øyne! Får satse på at du skal selge den for ca 300 om et par år, hehe

Takk!

Skal sende deg en PM når den kan selges for ca. 300 ;)

Blir nok forhåpentligvis litt lenger enn et par år til men....... :lol:

Skrevet

Spennende..

Følgende ting jeg er usikker på er:

1. Takluke - (Ikke valgt pr. idag) er det nødvendig, bilen har aircondition, og man slipper lekasjer på sikt.

2. Tilhengerfeste - trenger jeg det, har valgt det på min bil

3. Adaptive kjørelys med fjernlysassistent - har valgt det på min bil - men usikker på om dette kan skape trøbbel på sikt.

4. Alarm - ikke valgt på min bil, trenger man det?

5. Cruise controll med stop & go - ikke valgt på min bil, tror ikke jeg trenger dette.

6. Servotronic - ikke valgt på min bil, men lurer på å ha det.

Ellers tror jeg at ting er på plass.

Skrevet

Cruise control med stop & Go er VELDIG undervurdert! har det i husets nyeste V70 (ja desverre er stefar volveman...). Det å kunne sette på cruise etter du har kjørt ut av oppkjørselen og ikke røre knappen før du er fremme dit du skal, uansett om det er kø eller ikke er veldig deilig på morgenkvisten. Og ikke mist utrolig deilig når du står i kø!

Har adaptive på min E90, på kurvete veier på kveldstid er det veldig deilig, men absolutt ikke et must, men det ser veldig kult ut når du kjører.

Takluke er vel ikke noe must i Norge vil jeg si, dessuten er BMW sitt aircon noe av det beste jeg har vært borti hvertfall.

Skrevet

Spennende..

Følgende ting jeg er usikker på er:

1. Takluke - (Ikke valgt pr. idag) er det nødvendig, bilen har aircondition, og man slipper lekasjer på sikt.

2. Tilhengerfeste - trenger jeg det, har valgt det på min bil

3. Adaptive kjørelys med fjernlysassistent - har valgt det på min bil - men usikker på om dette kan skape trøbbel på sikt.

4. Alarm - ikke valgt på min bil, trenger man det?

5. Cruise controll med stop & go - ikke valgt på min bil, tror ikke jeg trenger dette.

6. Servotronic - ikke valgt på min bil, men lurer på å ha det.

Ellers tror jeg at ting er på plass.

Men alt kommer jo an på pris...

Strengt tatt ingenting av det du skriver som er nødvendig bortsett fra hengerfeste hvis man bruker å dra hengere.

Aktiv cruise control er sikkert undervurdert, men i forhold til pris er det kanskje ikke det likevel?

Vet ikke hva det koster, men hvis jeg bare tipper på 15 000kr, så synes ikke jeg det er verdt det. 5000kr så hadde jeg tatt det...

Slik er det jo med alt du beskriver. Hvis ikke penger spiller noe rolle så er det jo bare & kjøre på.. hehe

Skrevet

Adaptive kjørelys i kombinasjon med fjernlysass. på F30 er verdt pengene. Den blender da ikke helt ned ved møtende trafikk, og når du tar igjen biler blir det et mørkt felt der bilen er, mens man lyser opp på sidene av bilen.

Tilhengerfste er i hvertfall et savn når man ikke har det

Skrevet
Adaptive kjørelys i kombinasjon med fjernlysass. på F30 er verdt pengene. Den blender da ikke helt ned ved møtende trafikk, og når du tar igjen biler blir det et mørkt felt der bilen er, mens man lyser opp på sidene av bilen.

Tilhengerfste er i hvertfall et savn når man ikke har det

Adaptive kjørelys er jeg nokså sikker på at blir valgt, da det er godt å ha mye lys på mørkeveier, samt at man slipper å dimme ned selv, kun fokusere på å nyte kjøreturen :D

Skrevet

Men alt kommer jo an på pris...

Strengt tatt ingenting av det du skriver som er nødvendig bortsett fra hengerfeste hvis man bruker å dra hengere.

Aktiv cruise control er sikkert undervurdert, men i forhold til pris er det kanskje ikke det likevel?

Vet ikke hva det koster, men hvis jeg bare tipper på 15 000kr, så synes ikke jeg det er verdt det. 5000kr så hadde jeg tatt det...

Slik er det jo med alt du beskriver. Hvis ikke penger spiller noe rolle så er det jo bare & kjøre på.. hehe

Aktiv cruise koster rundt 13800,- så det blir noen kroner.

Hadde ikke pengene bestemt, hadde bilen vært utstyr med alt som var mulig :D

Skrevet
M-performance eksoshale har kun med utseende og gjøre, og det er viktig :D

Jeg prøvde min F30 tohjulstrekk på vinterføre i helga, jeg ble positivt overrasket.

[ Bilde ]

Det ble utført bakkestarter på skikkelig vinterføre og på is. Den klarte seg meget bra, og var helt uproblematisk i forhold til å ta seg fram. Nå var det jo ikke allverden til snø, men glatt nok. Har valgt og kjøre pigg, hakkapelita.

Jeg har kjørt xdrive de siste vinterene, og var spent, men ble positivt overrasket

Fint å høre at du ble positivt overrasket!

Jeg er litt usikker på pigg eller piggfri, går nok for piggfri siden jeg bor rett utenfor Oslo men..

Hvilken dekkdim. kjører du..?

Nokian 235/35-19

Ang. fjernlysassistent så fungerer denne helt annerledes enn på F10/11 og E70, i forhold til nedblending

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...