m0lliz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Der henta dere den ja! Nå får e30'n litt selskap i garasjen igjen utrolig bra eksemplar dette! Plassen sto ikke tom så lenge nei:D Har begynt og planlegge litt til vinteren nå! Bli artig det her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Gratulerer. Keskin funker: http://www.stancenation.com/2010/06/23/ ... m-seattle/ Fy faen den var fin! Spørs om det bare er og handle inn da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Grattis med go'bil denne så pen ut, strøkent men skulle den ikke hatt facelift grill? hvem er "vi" forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Facelift kom vel i 1997 såvidt jeg vet? tusen takk! Vi er jeg og min far, men om han kommer til og bruke den er tviler jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Facelift kom vel i 1997 såvidt jeg vet? tusen takk! Vi er jeg og min far, men om han kommer til og bruke den er tviler jeg på.. Stemmer at facelift ikke kom før 1997, selv om 3,2 og noen nye interiør detaljer kom i 1996. Gratulerer med det som ser ut som et meget pent eksemplar, må si jeg ble noe misunnelig. Har prøvd en 3,2 en gang, helt sinnssykt drag når du får litt turtall. Rart med det, men original E36 3.2 er kanskje den sjeldneste M-bilen i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Har sett litt på bilen og jeg må si jeg er mektig imponert over hvilken stand den er i! Har litt steinsprut på panser så det kommer jeg til og sende til lakkering da alt skal være tusen %.. Har vært på utkikk etter en slik bil i hele sommer, og jeg kan være enig i at 3.2 m3 er helt sikkert norges mest sjeldne M bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Denne kjøpte du av oljebrenner'n her på forumet vel? Nei, snakket med han ja, utrolig flott eksemplar han har, men ville ha soltak, skinn og hk stereo så da ble det denne:) Så det finnes flere pene eksemplar åsså! gratulere med en fin e36 m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Prøvde på keskin kt1 felgen nå, synes rett og slett det ble sykt pent. Men er litt usikker på om disse skal stå på fast da bilen egentlig bør holdes 100% orginal. Men det kan godt hende felgene blir kjøpt inn for og ha de på noen ganger under bil treff osv. Tok også litt bilder ! Litt detaljer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Min mening er at om du ikke har tenkt å senke bilen, så er de originale mest kledelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Tror det kanskje er penest med originale hjul da ja. Men det har vel ikke vært dumt med et litt stivere understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Da stemmer jeg for coilovers og keskin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 så å si identisk til min denne.. bortsett fra at min har smg og det fine rattet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Grønn av misunnelse... Gratulerer med en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Nå er vel ikke M3 3.2 norges mest sjeldne M bil det må vel være M6 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gratulerer med fin m3, er ikke så mange ikke skrudd på m3'er igjen, så ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå