Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Ser du var smart nok til å brule maske :P det gjorde ikke jeg i går -_- de hadde bare gammel drittmaske uten autoblend, så jeg så ingenting under bilen, og det straffer seg nå! Skal aldri gjøre det igjen! :P

Ble tøft utseendemessig nå! ;) skal bygge om til m5-eksos på touringen min også (525tds) og redd for det samme, at det ikke blir noe lydforandring :/

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penguin: Jaha? Hvorfor ikke?

Trond: Ja det blei fett hæ? ^^

M0lliz: Takk <3

Tzunami:

Ja maske er godt valg. Du blir så fort ødelagt hvis ikke. Utseende messig kunne det ikke blitt bedre. Jeg vurderte jo om jeg skulle hatt 76mm stusser i stedet for disse som er 86. Men ser nå at det ville blitt smått med 76.

Dersom du fjerner dieselpartikkelfilter osv (selv om du ikke jhar det på din) så tror jeg det blir mer lyd. Jeg skal bytte downpipe og ta vekk dpf, så tror det blir bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja maske er godt valg. Du blir så fort ødelagt hvis ikke. Utseende messig kunne det ikke blitt bedre. Jeg vurderte jo om jeg skulle hatt 76mm stusser i stedet for disse som er 86. Men ser nå at det ville blitt smått med 76.

Dersom du fjerner dieselpartikkelfilter osv (selv om du ikke jhar det på din) så tror jeg det blir mer lyd. Jeg skal bytte downpipe og ta vekk dpf, så tror det blir bedre da :)

Blir helt ødelagt uten maske ja, var sveiseblind i hele går -_-

Så skal kjøpe meg blendbar sveisemaske til helgen ;)

Vurderer å gå for 2,5" og kanskje fjerne midtre potte samtidig, men tror jeg får ta det etterhvert, viktigste er å få alt opp og gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...