Gå til innhold

Er registreringsnummeret avgjørende for deg ved kjøp av bil?

André78
 Share

Er reg.nummer viktig for deg?  

89 stemmer

1. 1. Er reg.nummer viktig for deg?

• Helt klart viktig!
      3
    • Tja, litt viktig
      18
    • Bryr meg ikke så lenge bilen har riktig utstyr og pris
      69

Anbefalte innlegg

Haha serriøst? dette er den dummeste topicen jeg har sett i hele min tid på bimmers. og det har vært mange dumme tråder Haha/quote]

Det føles sikker mye teitere for den som ikke får solgt en bil fordi den har feil bokstaver i reg.nr...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2/quote]

Jeg kjenner ingen som bryr seg om hvilke bokstaver det står på skiltnummeret,

er nesten så man burde oppsøke hjelp :lol:

Og fordi at du ikke kjenner noen, så er det grunn til å måtte søke hjelp?

La oss si at du er FRP på din hals, ville du da kjørt med SV på bilen? Eller SP? eller AP?

Eller vil du ha VW som logo på din BMW?

Fordi om du liker klassisk musikk, så trenger ikke nødvendigvis de som liker rap å få hjelp til det...

VW logo på BMW nå må du forklare, hvilken sammenheng har dette med at i regionene i norge har vi forskjellige kjennemerker? :applause:

Om jeg er FRP til min hals så driter jeg vel i om det står SV på bilen min. Alle vet jo at det ikke har en politisk hennsikt.

Men om folk henger seg så opp i skiltnummeret er det nok på tia å skaffe seg en hobby, eller kanskje en jobb.

sånt har ikke jeg tid til i alle fall.

Hadde vel ikke forventa at du evna å se sammenhengen nei.

Hele poenget er at fordi om DU synes det er idiotisk kan det like gjerne være din mening som er idiotisk, sett fra en annens, like frisk (eller syk?) persons ståsted...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er heller ikke en helt uvanlig bokstavkombinasjon på disse bilene:

Subaru_XV_skr_tt_fo_948462i.jpg

Står forøvrig litt her: Dette bilskiltet er mest poplært.

...og her: Landets mest populære bilskilt.

- I Bergen er det nok en faktor at noen ikke vil kjøre rundt med SV på skiltet - som de «må» hvis de kjøper ny bil nå for tiden. Da passer nok BS bedre med den personlige overbevisningen, antyder Bruhn.
Nest mest populært etter BS, i byen mellom de syv fjell, var den mer spesielle ZZ-kombinasjonen.

290 slike kjennetegn, hjemmehørende i Lakselv i Finnmark, ble hentet til Vestlandets største by.

Sist ut var Subaru Norge, som markedsfører sin nye XV-modell hissig i Norge for tiden.

Når det hendig nok finnes en trafikkstasjon som utsteder XV-skilt, ble det for fristende for informasjonsdirektør Stian Thrane & Co: De bestilte registreringsskiltene fra Mosjøen.

- 66 stykker, oppsummerer Thrane, som ser det hele som en artig gimmick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget er at fordi om DU synes det er idiotisk kan det like gjerne være din mening som er idiotisk, sett fra en annens, like frisk (eller syk?) persons ståsted...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk

Du henger deg tydeligivs opp i skiltnummer, godt å vite så blir det flere biler på markedet for oss som brys oss om bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du henger deg tydeligivs opp i skiltnummer, godt å vite så blir det flere biler på markedet for oss som brys oss om bilen

Jeg bryr meg katta om hvilket regnr den har. MEN - jeg aksepterer at enkelte er så opptatt av detaljer at dette betyr noe. Poenget var at du burde skjønne at enkelte folk faktisk bryr seg om de detaljer du ikke engang ser. Likevel er de like friske (eller syke?) som enhver av deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg katta om hvilket regnr den har. MEN - jeg aksepterer at enkelte er så opptatt av detaljer at dette betyr noe. Poenget var at du burde skjønne at enkelte folk faktisk bryr seg om de detaljer du ikke engang ser. Likevel er de like friske (eller syke?) som enhver av deg og meg.

Joda skal gi meg på den 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda skal gi meg på den 8)

Greit da ja, da skal jeg og la det ligge videre :mrgreen:

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 87mod sr15xxx e30 hadde ikke unormalt mye rust før jeg begynte å fikse på den.. Jeg tror heller vedlikeholdet, garasje og vask har mer å si enn om den er sr eller pp registrert. Biler fra områder med usalta veier stiller selvsagt i særklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BR/BS/BP biler har vi hvertfall blitt nedringt av våre ny landsboere som snakker null Norsk omtrent. Var mye mer interesse for BP regga E46en enn SD regga E46.

Mangen ny importerte biler kan man få regga som ZZ (litt mer spesielt visstnok.) Forhandler sa at noen kan betale opptil flere tusen for å få bilene regga som ZZ hos andre forhandlere. Men han tok ingenting for å gjør det på E60en. Han spurte bare om vi ville ha SV eller ZZ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med awt! Skiltbokstaver er totalt uvesentlig mtp bilens tilstand og verdi. Men da vi bodde i Oslo var det mye lettere å spille dum og ta en frekk en med HS-skilt enn Oslobokstaver ;)

Derfor kunOslo area skilt på meg,vil ikke fremstå som bonde i byen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så status og hva folk antar i kommer fra spiller også inn ja.. Herregud for en verden vi lever i...... Men så klart måtte det være et byfenomen.. Hvem ellers skulle gidde å bry seg om hva naboen har som reg.nr, eller hva de tror om de ser en bil som ikke er regga i Oslodistriktet ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så status og hva folk antar i kommer fra spiller også inn ja.. Herregud for en verden vi lever i...... Men så klart måtte det være et byfenomen.. Hvem ellers skulle gidde å bry seg om hva naboen har som reg.nr, eller hva de tror om de ser en bil som ikke er regga i Oslodistriktet ......

Du kommer fra Smøla så vi skjønner du har andre problemer å tenke på! :mrgreen:

(ps. det var en kødd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de jeg kjenner som kommer fra utenom Oslo og bor i byen(ja Oslo) vil ikke ha Oslo skilter.

Grunn fordi de får mer sympoti i byen,om det er sant vet ikke jeg. Men skulle ikke forundre meg.

Østfold skilter i byen er aldri noe vinner 8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...