johnja Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Ikke dagligdags fargevalg på X5, men jeg syns det ble veldig vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Gratulerer med ny gromvogn Lekkert fargevalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Gratulerer med konge bil Hva slags farge er dette egentelig og viktigst, hvilken motor? La oss få se flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Takk skal du ha. Dette er titansølv, 30d 245hk. Fruen overtok bilen med en gang, så ble ikke mye bildetaging, men det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Grattis, John! Helt rett motor. Jeg hadde valgt samme farge eller spacegrå hvis jeg skulle ha kjøpt ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Fruen overtok bilen med en gang, så ble ikke mye bildetaging, men det kommer Hehe...et utrolig kjent problem gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Grattis så mye med nok en drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Grattis, John! Helt rett motor.Jeg hadde valgt samme farge eller spacegrå hvis jeg skulle ha kjøpt ny bil. Takk Even Har ikke prøvd 245 motoren enda, så må ta meg en tur når fruen kommer hjem. Spacegrey er også fin, men det har jeg hatt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Flott bil da, utrolig misunnelig på denne her! Men tror nok jeg hadde valgt en annen farge en sølv når jeg først skulle brukt såpass mye penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Takk skal du ha.Dette er titansølv, 30d 245hk. Fruen overtok bilen med en gang, så ble ikke mye bildetaging, men det kommer Synes det var titansølv ja, flott farge på E70 igrunn Naboen har helt lik som denne, titansølv den også i tillegg til M-sport. Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Dette er en M-sport edition, litt andre felger, alcantara/nappaskinn interiør og sort pianolakk lister, ellers lik utvendig som vanlig M-sport. Når det gjelder fargen så var egentlig valget ganske enkelt, saphirsort har jeg hatt (og det har jo 9 av 10), spacegrå har jeg hatt, carbonsort syns jeg ikke er pent og sølv er en veldig lettvint farge. Det spiller ingen rolle for salg heller, jeg bytter inn hos forhandler uansett, og jeg blir ikke trukket for fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Ser vi har handlet på på samme plass, hentet nettopp en ny BMW 1 serie på Bilia Hønefoss hos Helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 he he, ja Helge er hoff levrandøren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 vært og handla deg enda en bil ja, noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå