Fredrik 90 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 hehe.. nytter ikke diskutere bil med trangsynte bmw fjortisser "bmw er best og pappa er sterkest"Jeg må le av de latterlige tingene som kommer. høyest kvalitet på materialer? hva i alle dager snakker du om? Ta LandCruisern jeg hadde sist nå.. 2008 mod som var gått 140.000 - bytta bremsklosser, skivene var de orginale som stod på fra den var ny, var ikke tegn til slitasje på de. Bmw'n jeg har nå er gått 80 og skivene er over halvspist. Så å komme å si at bmw har høyest kvalitet på matrialene er det største pisset jeg har hørt. At de har ett penere og mykere dashbord - JA, men er det dermed sagt at matrial kvaliteten er bedre? haha dust.. Du er på et så lavt nivå ja, da nyttet det ikke å diskutere egentelig. Men skulle gjerne likt å se deg komme med ett par skikkelige argumenter i stede for å bare si at det jeg skriver er feil, men i manglen på dette så tyr mange til pissprat og drittslenging. En dyr bil som er laget av "materialer" av høy kvalitet tåler selvsagt mer slitasje og bruk en biler av dårligere kvalitet, det er ganske utrolig at du ikke skjønner det Det er ikke vi som er trangsynte da, men du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 hehe.. nytter ikke diskutere bil med trangsynte bmw fjortisser "bmw er best og pappa er sterkest"Jeg må le av de latterlige tingene som kommer. høyest kvalitet på materialer? hva i alle dager snakker du om? Ta LandCruisern jeg hadde sist nå.. 2008 mod som var gått 140.000 - bytta bremsklosser, skivene var de orginale som stod på fra den var ny, var ikke tegn til slitasje på de. Bmw'n jeg har nå er gått 80 og skivene er over halvspist. Så å komme å si at bmw har høyest kvalitet på matrialene er det største pisset jeg har hørt. At de har ett penere og mykere dashbord - JA, men er det dermed sagt at matrial kvaliteten er bedre? haha dust.. Alt annet enn BMW er dritt, du kan for guds skyld dra til japse forum å diskutere der om hvor bra de er helt til du får mental orgasme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bmw er også dritt, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bmw er også dritt, rett og slett. Men meget bra dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FIIIIIL Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 ta det i privat chat? får mail hver gang dere skriver her og vet ikke hvordan jeg skal ta det av... spørmålet mitt er besvart og kommer ikke til å kjøpe den bilen som jeg postet Takk for alle svarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bare for og komme med en liten konklusjon, jeg hadde en e36 318i M43 motor, den hadde gått 250.000km, og ikke en jævla ulyd fra motoren, selvom jeg starta den opp i 20 blå, jeg åpnet motorrommet, og lyttet lenge, ikke en tikkelyd og høre, jeg ble sinnsykt overrasket! jeg byttet olje og filter hver 8000km, men uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 hehe.. nytter ikke diskutere bil med trangsynte bmw fjortisser "bmw er best og pappa er sterkest"Jeg må le av de latterlige tingene som kommer. høyest kvalitet på materialer? hva i alle dager snakker du om? Ta LandCruisern jeg hadde sist nå.. 2008 mod som var gått 140.000 - bytta bremsklosser, skivene var de orginale som stod på fra den var ny, var ikke tegn til slitasje på de. Bmw'n jeg har nå er gått 80 og skivene er over halvspist. Så å komme å si at bmw har høyest kvalitet på matrialene er det største pisset jeg har hørt. At de har ett penere og mykere dashbord - JA, men er det dermed sagt at matrial kvaliteten er bedre? haha dust.. Du er på et så lavt nivå ja, da nyttet det ikke å diskutere egentelig. Men skulle gjerne likt å se deg komme med ett par skikkelige argumenter i stede for å bare si at det jeg skriver er feil, men i manglen på dette så tyr mange til pissprat og drittslenging. En dyr bil som er laget av "materialer" av høy kvalitet tåler selvsagt mer slitasje og bruk en biler av dårligere kvalitet, det er ganske utrolig at du ikke skjønner det Det er ikke vi som er trangsynte da, men du. hehe... hva feiler det dere? Jeg kom med 1 stk argument som akkurat på den delen slår ihjel material argumentetet ditt - og da blir alle sure å mener det er useriøst!? - HVA er useriøst med det? Jeg har hatt mange bmw'er selv - og kommer ALDRI til å kjøpe meg Toyota(kun LandCruiser), men å si at tysk er mer driftsikkert enn japansk, det blir for dumt! Selv om det er å banne i kjerka på dette forumet! jeg liker å banne litt i kjerka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Bmw er også dritt, rett og slett. Men meget bra dritt DEN er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 .... men å si at tysk er mer driftsikkert enn japansk, det blir for dumt! Vi savner fortsatt at du underbygger denne uttalelsen med offisiell statistikk. Alternativt er dette bare noe du subjektivt mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 en statistikk fra tyskland, der merkene har egne innstanser velger jeg å se bort ifra Like innhabilt som den bedritne regjeringa som sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Javel... så du mener at ADAC er kjøpt og betalt av de tyske bilprodusentene. Den må du lenger ut på landet med. ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V) er totalt uavhengig i forhold til f.eks BMW og tilsvarer på mange måter NAF i Norge. Den store forskjellen er at ADAC har hele 18 millioner medlemmer, mens NAF har ca. en halv million medlemmer. Et medlemskap i ADAC gir også automatisk medlemskap i AA (Storbritania) og AAA (USA). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 kan jo alltids dra frem en test..http://www.autoguide.com/auto-news/2012 ... erall.html (denne pga jeg er Lexus fan) Men en stk test syns jeg ikke er pålitelig. Men drar man frem 100 tester å ser gjennomsnittet på de vil man fort se hva som troner på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 kan jo alltids dra frem en test..http://www.autoguide.com/auto-news/2012 ... erall.html(denne pga jeg er Lexus fan) Den artikkelen refererer kun til pressemeldingen fra J. D. Power and Associates som jeg postet for et par sider siden. Se nederst på siden: http://www.jdpower.com/content/press-re ... -study.htm Det er imidlertid viktig å være oppmerksom på at statistikken kun omhandler det nordamerikanske bilmarkedet og er gjennomsnitlig for bilmerker og modeller fra 2009. Det er med andre ord ikke 2012 modeller vi snakker om. Når dette er nevnt er Lexus i en klasse for seg når det gjelder japanske bilmerker vedr. opplevd kvalitet og driftsikkerhet. Jeg liker også Lexus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 kan jo alltids dra frem en test..http://www.autoguide.com/auto-news/2012 ... erall.html(denne pga jeg er Lexus fan) Den artikkelen refererer kun til pressemeldingen fra J. D. Power and Associates som jeg postet for et par sider siden. Se nederst på siden: http://www.jdpower.com/content/press-re ... -study.htm Det er imidlertid viktig å være oppmerksom på at statistikken kun omhandler det nordamerikanske bilmarkedet og er gjennomsnitlig for bilmerker og modeller fra 2009. Det er med andre ord ikke 2012 modeller vi snakker om. Når dette er nevnt er Lexus i en klasse for seg når det gjelder japanske bilmerker vedr. opplevd kvalitet og driftsikkerhet. Jeg liker også Lexus... Ok. Men går utifra du er enig i at en enkelt test ikke kan komme med fakta, men når man legger sammen mange tester vil man se ett mønster Og vi vet begge hva det mønsteret vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Og vi vet begge hva det mønsteret vil vise Det viser at Toyota absolutt ikke er noe bedre enn andre merker. De er bare bedre enn andre på å skjule sine feil. Har bekjente som har hatt bilen på service, og når de skulle sjekke oljen, så var plutselig oljepinnen på andre siden av motoren.. Da hadde Toyota byttet motor ved en service, og det nevner de selvsagt ikke for kunden.. Toyotakundene tror at de kjører rundt i feilfri biler, men sannheten er at veldig mange deler blir byttet ved service uten at kunden vet om det. Det er en strategi som har fungert bra iom. at alle som kjører Toyota tror de kjører feilfrie biler... Jeg går ikke etter bil som har minst feil, men er opptatt av andre egenskaper når det gjelder bil, og har derfor landet på BMW. Det er det merket som gir meg mest av de egenskapene jeg ser etter. Har hatt 12 BMW`r opp gjennom årene, og har vel hatt 2-3 feil på disse, bortsett fra slitedeler. Da er det flere av disse som har blitt brukt som banebiler, så kan ikke si at det er så ille. Tror ikke det hadde vært noe særlig bedre om jeg hadde kjørt Toyota eller noen annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå