M|Fjeld Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Da var motoren henta gitt! Takk til Hypertraxx for strålende handel! Får se om den fyrer på søndags eftan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 2,5l ? dette blir gromt, rød e30 er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Korrekt! Takk, har trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Diesel da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Det kan man alltids handle senere! Nå ble det 2.5 for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 liker 2.5 litern jeg er så grom lyd i m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Det skulle jo ha vært diesel da, for å gjøre den litt mer unik MEN 2,5 litern er jo selvsagt ikke helt feil det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Hvordan er det å godkjenne ombygging fra diesel til bensin egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 liker 2.5 litern jeg er så grom lyd i m20 Veldig glad i den jeg og! Det skulle jo ha vært diesel da, for å gjøre den litt mer unik MEN 2,5 litern er jo selvsagt ikke helt feil det heller Som sagt, diesel kan handles senere. Nå gjorde tilfeldighetene slik at det ble 2.5 Byttet bort noen felger og la litt penger imellom Men diesel er det jeg vil ha, så det kommer nok for en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Det er ikke noe galt i å bytte til 2,5 bensin men hvordan er det å godkjenne ombygging fra et drivstoff til et annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Nei det har jeg ikke undersøkt! Får ta en telefon til SVV imorgen. Om det ikke går får jeg prøve å lure meg unna på eukontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 E snakka med han saksbehandleren min når jeg var å vegde bilen min. Å han hadde godkjent en bmw ifra bensin til 3.0 diesel.. Han måtte inn igjen å rive ut skinnsetet med elektrisk justering for å få med vekta, Hehe han sa det fikk fint å bytte drivstoff .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 E snakka med han saksbehandleren min når jeg var å vegde bilen min. Å han hadde godkjent en bmw ifra bensin til 3.0 diesel.. Han måtte inn igjen å rive ut skinnsetet med elektrisk justering for å få med vekta, Hehe han sa det fikk fint å bytte drivstoff .. *Liker!* Har da en idè for fremtiden på F10'en... 535i, jatakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 *Liker!* Har da en idè for fremtiden på F10'en... 535i, jatakk! Hehehe Det hadde vært tøft, ikke så vanlig å bytte motor å sku på disse bilene ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 *Liker!* Har da en idè for fremtiden på F10'en... 535i, jatakk! Hehehe Det hadde vært tøft, ikke så vanlig å bytte motor å sku på disse bilene ennå Så sant, så sant! Blir ikke til uken, for å si det sånn... Åååh, vil ha den fine 535'en, med lyd og fart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå