lagunilla Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Hei. Haster litt med hjelp her. Horn og varme funker med resten funker ikke. noe tips? Det er ikke snella bak rattet(Er det, det den heter?)
lagunilla Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Sitter å feilsøker fortsatt uten hell. Skjønner ikke, den får steøm helt fram men likevel funker den ikke. Kan det være egen sikring på knappene?
The Edge Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Feil på bakstykket på tenningslåsen kan jo også føre til at multifunskjonsknappene på rattet ikke fungerer. Når bakstykket mitt feila, virka ikke noen av knappene på rattet hverken fløyt eller multifunskjon, og også airbaglampa lyste. Også lyset i knappene på rattet var borte når bakstykket var deffekt. Ikke helt like symptomer, så ikke sikkert at det er bakstykket som forårsaker ditt problem. Snella bak rattet heter vel slip ring.
lagunilla Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Lyset funker på min... Blir så irritert, må få ordna det før jeg drar til hytta neste uke.. Anyone?
Alpejohn Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Sikker på det ikke er sleperingen da? Sjekket kontaktene inn i rattstammen? Der de kommer fra sleperingen og til ledningsnettet i bilen?
lagunilla Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Ja. Har sjekka om det er kontakt fra bak slepe ringen til bak airbagen. Har sjekka hver av kablene, med multimeter. Fra sleperingen går det tynn kontakt stykke, hvor går det etter det. Skal jeg feilsøke dypere under rattet?
Otis Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Kontrollmodulen i rattet da? Om den har streiket så virker ikke noe. Om du har tilgang til INPA så kan du sjekke knapper derifra.
lagunilla Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Og hvor sitter den mon tro? Jeg har Texa diagnose verktøy har tilgang til multifunksjon på rattet men den finner ingen feil.
Alpejohn Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Og hvor sitter den mon tro? Jeg har Texa diagnose verktøy har tilgang til multifunksjon på rattet men den finner ingen feil. Klarer du og aktivere knappene med diagnosen da? INPA skal det gå and og trykke på knappene, på pcen.. Da får du testet om de funker elektronisk for og si det slik..
lagunilla Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Skal se. Det sto aktivering, men fikk ikke tid til å se på det. Skal se på det nå
mbruer Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hmm.. Jeg sliter med det samme nå. Ikke noe i rattet mitt funker da. Jeg har byttet rattstamme, inkl rattlås og alt. Ikke lys i ratt, ingen knapper funker, ikke horn og ikke airbag..... Kan det være at bakstykke på tenningslåsen, er ødelagt? Har det noe å si ?
Alpejohn Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hmm..Jeg sliter med det samme nå. Ikke noe i rattet mitt funker da. Jeg har byttet rattstamme, inkl rattlås og alt. Ikke lys i ratt, ingen knapper funker, ikke horn og ikke airbag..... Kan det være at bakstykke på tenningslåsen, er ødelagt? Har det noe å si ? Leste en tråd på bimmerforums og der sa de at vis ingenting virket så kunne det være starten på hælvette eller noe slikt.. Men kan jo aldri være sikker Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
mbruer Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hmm..Jeg sliter med det samme nå. Ikke noe i rattet mitt funker da. Jeg har byttet rattstamme, inkl rattlås og alt. Ikke lys i ratt, ingen knapper funker, ikke horn og ikke airbag..... Kan det være at bakstykke på tenningslåsen, er ødelagt? Har det noe å si ? Leste en tråd på bimmerforums og der sa de at vis ingenting virket så kunne det være starten på hælvette eller noe slikt.. Men kan jo aldri være sikker Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Heh. Det ble sånn etter jeg byttet rattstamme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå