Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Dette var et fint ekesemplar av en E36! Kjenner jeg blir litt misunnelig..Håper det er originale BBS RS-felger du tenker på? Ang frontlykter ville jeg heller kjøpt originale (ZKW) linselykter enn DEPO, da de har en tendens til å dugge en del. Bilen er velholdt til de grader, hadde jeg ikke hatt noe som helst peiling på bil hadde jeg trodd bilen var 4-5 år gammel. Sett på begge deler, faktisk. Men blir uansett to felgsett til sommeren. Kjekt å bytte på litt! Så blir bestilling av 17" BBS RS (8" foran og 9" bak) samt 17" M5 Throwing Star felger (8" foran og 9" bak). Dekk dim blir ganske sikkert 195/40-17 foran og 205/40-17 bak på begge settene. Angående frontlyktene så har jeg ZKW sine nå, men de dugger alt for mye så de skal vekk asap. Men de nye skal jeg ha med linse i kjørelysa. Noe kun ZKW (fram til 94) samt DEPO har. Men usikker hvem av de det blir enda. Dugger sikkert like mye begge to, siden de orginale jeg har nå dugger.. forbanna dr*** -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Nydelig eksemplar! Var det ikke denne som var prisatt så hinsides høyt på Finn? Den lå en del høyere i pris enn andre ja, men ble enige om en kurant pris tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 kjenning denne her ja. likte planene utenom kompressorkit... Lykke til! Det blir enten kompressor eller turbo bygging. Men vipper litt over på kompressorkittet da det er litt billigere og noe enklere å montere. Me får sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Nydelig E36 dette Hyggelig å høre at folk liker bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Denne var pen ja, ryddig eksemplar! Det kan jeg skrive under på! Og slik vil den fortsette å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Forresten noen som kan forklare meg forskjellen på disse to lyktene fra ZKW? Prisen er over den dobbelte på ene settet, og jeg kan ikke se noen forskjell. Kan det være at ene settet har høydejustering kontra det andre? www.koed.no www8862 www8863 VS www8866 www8867 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Veldig ryddig og pen e36 mr! Btw, thewiz har et sett strøkne Throwing Star felger for salg sist jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Veldig ryddig og pen e36 mr! Btw, thewiz har et sett strøkne Throwing Star felger for salg sist jeg sjekket Hyggelig hyggelig! Hehe.. Ja, det er settet hans jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Nydelig eksemplar! Var det ikke denne som var prisatt så hinsides høyt på Finn? Den lå en del høyere i pris enn andre ja, men ble enige om en kurant pris tilslutt Prisen skal ikke jeg legge meg bort i så lenge du er fornøyd med bilen. Ser ihvertfall ut som et flott eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Mållaus.. Denne var helt sinnsyk! Rett motor også Så denne på finn å syntesw den var like nydelig da! Om du har montert svarte nyrer tror jeg det ble bedre:) bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Fantastisk flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Utrolig pen bil, Jonas. Du gjorde nok et veldig godt kjøp med denne. Husker jeg leste om denne når Evenol hadde den, hadde så lyst til å gjøre det samme som han (altså importere bil fra tyskland med akkurat det man selv ønsker i en sportsbil). Gleder meg til å se forskjellige felgsett og oppgraderinger. Jeg skal følge med. Hadde vært morro å sett felgene mine på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Der var prosjekt-tråden på plass ja, blir spennende å følge med på utviklinga framover! Litt trist å se deg kjøre avgårde på fredag, men med de planene du har så ser det ut som den kommer til å bli tatt godt vare på! Du får få ut noen bilder av det du har gjort fram til nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Må bare hive meg på bølgen, denne bilen er nærmest standaren for hvordan en e36 skal se ut i mine øyne. Har vært ett utall ganger innom Evenol sin tråd, så jeg håper du også oppdaterer regelmessig, både med planer og praktiske utførsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Aiaiai.. PEN bil og helt riktige planer! Følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå