Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg brukte CCFL ettermonterings-kit fra eBay til 200,- når jeg monterte på e36'en.

Funker helt fint de :)

Absolutt noen jeg vil anbefale :P

Vanvittig fine biler du har btw. Hele samlinga! :)

Bilen er solgt, så gjenstår bare å få den komplett ferdig før ny eier henter bilen i slutten av April.. :)

Men takk for tipset anyways ;)

Takk for det, hyggelig at de faller i smak hos flere :)

Hehe, åja stemmer. :)

Tror ikke att ditt problem er att bilene ikke faller i smak for å si det sånn.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bilen ferdig justert etter at senk ble montert her om dagen. Tok samtidig å byttet begge de ytre endeleddene da disse var slitte. Ellers har jeg fått satt på sommerhjula, så nå gjenstår det kun å få lakkert opp igjen taket før ny eier henter bilen i slutten av April.

Bilder liker vi! Klokka var laangt på natt, så det ble bare tatt noe crappy iPhone bilder..

w6q3dut7fgyy8u9la3ub.jpg

gcy5g0814dl7o9rj8r8w.jpg

ti5jjoqnpiricrh559al.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å få tatt noen bedre bilder imorgen, se hva jeg rekker da mesteparten av tiden framover går med på E60'en.. :)

Lite bilde av hvordan høyde er foran etter at bilen har fått gått seg til litt.

52lc9uto0joh4naue3i9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skapt for Hadelands knallfine veier :)

Knallbra med Throwing Star :D

Ja, jeg må si det! Kom ikke over fartsdumpene på Harestua igår liksom... laveste punktet er på 2.5 cm, så blir litt småjustering foran. Bak skal den ned en halv cm til.

Liker de felga godt, syns de passer bra på E36 :) Hadde det ikke vært for at bilen er solgt nå, så hadde senteret blitt lakkert hvitt og div oppgradering ellers hadde blitt utført. Meeen, får nøye meg med E60'en og resterende planer for den nå i sommer :) Blir E30 M3 + Transporter T5 om ikke ALT for lenge, så får heller glede oss til det Martinsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...