Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Hadde ikke du trang økonomi for tiden? hvordan er bilakademiet på nett a? hørte siste kurset blir kjørt nå til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Hadde ikke du trang økonomi for tiden? hvordan er bilakademiet på nett a? hørte siste kurset blir kjørt nå til høsten Får vel igjen 370-380k for 5'ern når den skal selges, og en T5 koster meg i underkant av 100k. Så er plenty med rom for E30 M3 ved siden av.. Men som sagt, det skjer ikke enda. Gjøre ferdig E60'en nå i sommer så får vi se hva som skjer til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Såpass ja! 2.5cm, ja da begynner det å bli saker Håper ikke det var dumpa ved Hockeybana du mente, for det er jo en av de flateste dumpene vi har på Hadeland Varebil kjøp altså? Oppe på gamlefeltet der Ja, jeg låner varebilen til en kamerat støtt og stadig samt at jeg frakter såpass med dekk/felg og diverse Bildeler hele året så jeg gidder ikke ødelegge 5'ern med det. Trangt blir det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Ja kan vel være å kjøpe seg sin egen da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Hadde ikke du trang økonomi for tiden? hvordan er bilakademiet på nett a? hørte siste kurset blir kjørt nå til høsten Får vel igjen 370-380k for 5'ern når den skal selges, og en T5 koster meg i underkant av 100k. Så er plenty med rom for E30 M3 ved siden av.. Men som sagt, det skjer ikke enda. Gjøre ferdig E60'en nå i sommer så får vi se hva som skjer til høsten. Da er jeg med trodde du skulle ha det sammen med e60'n jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Meget pen E36 det der. Throwing Stars sitter jo som en hanske på de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Hadde ikke du trang økonomi for tiden? hvordan er bilakademiet på nett a? hørte siste kurset blir kjørt nå til høsten Får vel igjen 370-380k for 5'ern når den skal selges, og en T5 koster meg i underkant av 100k. Så er plenty med rom for E30 M3 ved siden av.. Men som sagt, det skjer ikke enda. Gjøre ferdig E60'en nå i sommer så får vi se hva som skjer til høsten. Da er jeg med trodde du skulle ha det sammen med e60'n jeg! Nei, er du gæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Meget pen E36 det der. Throwing Stars sitter jo som en hanske på de der Med nok senk så passer det meste! Men takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Langt ifra ren, men her er et par nye bilder med sommerhjul og justerbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Se der ja, det ble en fin høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Nice denne å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Nice denne å! Hehe.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Fin fin vogn! Hvilken dekk dim har dU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå