Gå til innhold

Angående lading av batteri F10

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, jeg er spent på hva de fant ut, har du hatt bilen på verksted?

Hei igjen, ja, samme her.. Den ble hentet igår, så står på verksted nå. Legger ut oppdatering etter jeg har snakket med edm, får ringe selv, siden jeg ikke har hørt noe enda. Kjempespent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg nettopp snakket med dem. De var travle, men ser ut til at det løser seg, for de hadde klart å få flyttet den, så den starter tydeligvis nå. De fortsetter å lete igjennom grundig, så satser fremdeles på at det er en bagatell. Lurer på om det er kulda som hadde frosset dieselfilter eller pumpen, da?

John Kristian: Ellers er det vel -4 eller noe her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dersom det er dieselfiltret eller kondensproblemer som har forårsaket startproblemene dine så har jeg et tips til deg. Gjør oppmerksom på at jeg ikke er selger eller har noe fordeler av det jeg nå sier, dette er kun mine erfaringer.

Vi som kjører lite og lar bilen stå ofte over lengre perioder må tenke på kondensproblemer, dette har medført at jeg kjører året rundt på et tilleggsstoff i dieselen som heter PROLONG Diesel +, dette har jeg gort på alle mine biler nå i ca 10 år og har aldri vært i nærheten av å ha drivstoffproblemer av noen slag. Synes faktisk at motoren går også en god del finere, stillere og gjevnere med dette stoffet (sikkert innbilling). Søk på internett så finner du en del lesestoff om dette.

Ellers så gikk kjøreturen i solnedgangen som planlagt i sted, bilen går som ei klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dersom det er dieselfiltret eller kondensproblemer som har forårsaket startproblemene dine så har jeg et tips til deg. Gjør oppmerksom på at jeg ikke er selger eller har noe fordeler av det jeg nå sier, dette er kun mine erfaringer.

Vi som kjører lite og lar bilen stå ofte over lengre perioder må tenke på kondensproblemer, dette har medført at jeg kjører året rundt på et tilleggsstoff i dieselen som heter PROLONG Diesel +, dette har jeg gort på alle mine biler nå i ca 10 år og har aldri vært i nærheten av å ha drivstoffproblemer av noen slag. Synes faktisk at motoren går også en god del finere, stillere og gjevnere med dette stoffet (sikkert innbilling). Søk på internett så finner du en del lesestoff om dette.

Ellers så gikk kjøreturen i solnedgangen som planlagt i sted, bilen går som ei klokke.

Takk for info. Som sagt, er det litt usikkert enda, og vanligvis har bilen min vært i bruk hver eneste dag ellers, tidligere. Midlertidig problem so mgjør at den "hviler" litt. Hmm, alltid litt skeptisk til additiver eller tilsetninger i drivstofftanken, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette stoffet tilpasset biler med DPF? Hvis ikke er det en risiko for at det går tett mye tidligere enn det normalt ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette stoffet tilpasset biler med DPF? Hvis ikke er det en risiko for at det går tett mye tidligere enn det normalt ville gjort.

DPF = Diesel Partikkel Filter, tviler på at denne enheten går tett raskere med Prolong da Prolong reduserer sotdannelse, så jeg kommer fortsatt til å bruke Prolong... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...