Gå til innhold

Advarsel mot å handle hos BSbildeler.no

klur
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne advare alle mot å handle hos BSbildeler.no, da disse er særdeles uproffesjonelle og grenser til svindel.

Jeg kan godt begynne med litt historikk. Jeg begynte med å bestille noen deler hos dem, en framfanger og noen sideskjørt. Jeg var lykkelig og fornøyd til jeg mottok pakken, hvor produktet var både pusset og sparklet på, og det manglet til og med deler av frontfangern.

Jeg ringte så BS dagen etterpå, og de skulle se på dette med en eneste gang. Det gikk så en uke uten at jeg fikk svar, hverken på mail eller telefon, og jeg begynte å bli utålmodig.

Da jeg endelig fikk tak i dem på telefon dager etterpå, fikk jeg snakket med returavdelingen, som mente at dette ikke var grunn til å få brukt angreretten, ei heller å få erstattet det jeg betalte. Hele tiden ble jeg henvist til deres kjøpsbetingelser, som jeg nå har lest i ettertid, som fraskriver seg alt mulig av ansvar. Jeg har òg pratet med daglig leder, som er like vanskelig og ikke minst uprofesjonell.

Jeg har drevet litt detektivarbeid, og funnet ut at regnskapet til BS er helt skakkkjørt, og på randen til konkurs, og dermed har jeg nå kommet til den konklusjonen at jeg nok aldri ser de pengene igjen, og jeg sitter igjen med noen produkt som er ubrukelige.

Dermed vil jeg anbefale alle å holde seg langt unna BS-bildeler.no, visst dere ikke vil havne i samme felle som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv veldig dårlige erfaringer fra BS bildeler.. Betalte for en middels stor bestilling derfra for noen år tilbake,,fikk pakken, men 3 deler manglet, som jeg da hadde betalt for. Så aldri noe mer til verken pengene eller delene. Håper jeg treffer på daglig leder på et biltreff eller lignende. Dette er et firma jeg ikke har noe respekt for, og etter noen tlf samtaler med dem da jeg tok opp den saken, så har jeg heller ingen respekt for ansatte eller ledelsen. Så jeg vil også tipse om at dere BØR HOLDE DERE UNNA!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk feil bestilt en liten pakke til e46'n min, tok kontakt med de samme dagen om å få fjernet ordren, null respons! Senere begynt de å plage med diverse regninger og inkassovarsler. Sendt mail til inkasso-selskapet og sa at jeg kom til politi anmelde dem om de ikke slutter å sende meg flere regninger og guess what: Det var endelig slutt på disse regninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på nett. MANGE som har dårlige erfaringer med disse. Husker jeg riktig fra et forumet jeg har brukt endel var det lederen som i sin tid hold på å skakk-kjøre VACN som hoppet over til BS. Fortsetter i samme stil ser det ut som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har man ikke 14 dagers angrerett uansett ved netthandel?

Jo, man har 14 dagers angrerett ved fjernesalg (nettsamfunn, dørsalg, messesalg og tilsvarende) jf. Forbrukerkjøpsloven. Selger har heller ingen mulighet til å gi forbrukeren dårligere villkår enn det loven tilsier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger holdt på å handle der men ser ut som det var like greit jeg gikk ett annet sted :roll: Får håpe de går dundrende konkurs slik som de holder på, det hadde klikka helt for meg hvis jeg hadde vært i trådstarters situasjon. Kombinasjonen av å ha fått feil vare, leverandør som nekter feil og nekter å ordne opp tar fram noen fæle sider i meg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...