Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en alpinhvit F11 520 DAT 2012 modell fra BMW konsernet i Tyskland. Ankommer Norge i slutten av januar. Av utstyr kan nevnes komfortseter, navi proff, m-sport, adaptive cruise, edc, alcantara taktrekk, head-up display, fjernstyrt webasto, el.bakluke, panorama. Gleder meg:-) Kjenner at jeg har lyst på hvite felger, må være 21". Men det er vel ikke så lett å finne...?
91np58mk5d1emu06u3pr.jpeg

Skrevet

Gratulerer med utrolig fin bil :)

Hvite 21" felger høres absolutt ikke dumt ut ;) er vel bare å finne noen du liker, å hvis de ikke leveres i hvit så er det bare å hive de til lakkeren :)

Skrevet
Gratulerer med ny bil.

Vurderte også ny F11, men med mine ønsker ble den for dyr for mitt budsjett, så jeg valgte den nye 3 serie touring (F31) 320i, men masse utstyr, skal hentes rett over nyåret.

F31 er flotte biler, du blir garantert fornøyd :D

Skrevet
Gratulerer med utrolig fin bil :)

Hvite 21" felger høres absolutt ikke dumt ut ;) er vel bare å finne noen du liker, å hvis de ikke leveres i hvit så er det bare å hive de til lakkeren :)

Ja, det er nå egentlig sant det da :D

Skrevet
Grattis så mye! Men har ikke du en F11 fra før?

Jo bytter den inn. Den er jo to år nå så da er det på tide :lol:

haha, liker stilen! gratulerer med nybil :) såpass fornøyd med 2 litern at du valgte en ny altså?

Skrevet
Gratulerer! Ser meget bra ut! Hvordan interiør har du gått for? :)

Takk, den ser slik ut inni:[ Bilde ]

Ser bra ut! Takke gud for at du ikke valgte Alu interiørlister ;) Det der er 100 ganger mer classy, og vesentlig mer sporty i mine øyne! Har du comfortseter på den du har nå også? :)

Skrevet
Grattis så mye! Men har ikke du en F11 fra før?

Jo bytter den inn. Den er jo to år nå så da er det på tide :lol:

haha, liker stilen! gratulerer med nybil :) såpass fornøyd med 2 litern at du valgte en ny altså?

Veldig fornøyd med 2 literen. Det er som regel kona som bruker bilen så det holder i massevis til henne. Jeg synes motoren er mer enn kvikk nok til vårt bruk. Har 184 hk versjonen.

Skrevet
Gratulerer! Ser meget bra ut! Hvordan interiør har du gått for? :)

Takk, den ser slik ut inni:[ Bilde ]

Ser bra ut! Takke gud for at du ikke valgte Alu interiørlister ;) Det der er 100 ganger mer classy, og vesentlig mer sporty i mine øyne! Har du comfortseter på den du har nå også? :)

Nei har sportsseter i den jeg har nå, har aldri prøvd komfortseter så er spent på de. Du har komfortseter i din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...