Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelige biler du har! Må spørre: Når du skifter nyrer er det kun den listen under panseret på fronten en må fjerne for å komme til? Har ny grill på vei, men lurer fælt på hvordan en kommer til for å få den skiftet...

 

Jeg fikk det ikke til på den måten, uansett hvor hardt jeg prøvde. Så jeg tok bare en tang og klippet opp hele den gamle grillen. Uansett billigere å ofre den gamle grillen enn å la Bavaria ordne jobben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det ikke til på den måten, uansett hvor hardt jeg prøvde. Så jeg tok bare en tang og klippet opp hele den gamle grillen. Uansett billigere å ofre den gamle grillen enn å la Bavaria ordne jobben :P

På denne bilen fikk jeg forhandleren til å montere grillen. På den andre svarte jeg har fikk jeg Bilia til å bytte den. De løsnet den listen over grillen og fikk lurt ei hånd innenfor og løsnet den gamle grillen. Tok 600 kr for den jobben. Når kommer tråd om den nye bil Walkabout?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne bilen fikk jeg forhandleren til å montere grillen. På den andre svarte jeg har fikk jeg Bilia til å bytte den. De løsnet den listen over grillen og fikk lurt ei hånd innenfor og løsnet den gamle grillen. Tok 600 kr for den jobben. Når kommer tråd om den nye bil Walkabout? :smile:

 

Nå kommer den rett rundt hjørnet, leverer master om halvannen uke så det tar litt tid, men rett etter det vil det bli tatt noen ordentlig bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...