Walkabout Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Tøffe bilder, stilig å se hvordan de ulike fargene setter sitt preg på linjene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Tøffe bilder, stilig å se hvordan de ulike fargene setter sitt preg på linjene Ja det er to like biler men samtidig ulike:-) Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best:-) Farge har utrolig mye å si på en bil gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 På vei fra Hønefoss til Stavanger…. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan75 Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Nå er det en stund siden denne tråden var oppdatert, men jeg prøver meg på et spørsmål likevel: Hva er ET (fremme/bak) på de GS Concours felgene du kjøpte, samt hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 ET husker jeg ikke med felgene er kjøpt på GS😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 8, 2018 Share Skrevet August 8, 2018 On 8.12.2013 at 19.12, LC 200 V8 skrev: Et par bilder av mine to F11 Hei og hå, kjører du fremdeles med GS split felger? hvordan syns du kvaliteten på de er? jeg syns de kler bilen bra og kunne tenke meg et sett selv på min f11 535xdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 8, 2018 Share Skrevet August 8, 2018 og kjører du senk på din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet August 8, 2018 Share Skrevet August 8, 2018 8 timer siden, Hefner skrev: og kjører du senk på din bil? Har hatt GS felgene i fire år nå, veldig fornøyd😊 Kun originalt m-sport understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå