Tzunami Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hvordan ser taket ditt ut? Jeg måtte bytte hele takplata... jeg synes sort tak ser bra ut på e39 men husk for guds skyld å lakke taklistene svarte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 oiida.. hørtes dyrt ut Det ser ikke bra ut :/ Men mye måtte du ut med for takplata da? Det blir lakket svart ja med ekte Shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Jeg byttet det selv, samt fikk et komplett tak fra en m5 m/glassluke og svart tak til ganske god pris så var overkommelig jobben derimot, skal jeg aldri ta på meg igjen! Har du bilde av taket ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Såpass ja For er ikke taket bare punkta fast? Noe jeg bare har hørt da Skal få tak i noen bilder av taket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 De fleste tak er kun punktet fast, bortsett fra nyere biler hvor takplaten kun er limt, e39 derimot er takplaten sømsveiset rundt hele, som vil si at du kan borre så mye du vil, men finner ingen punkter å borre opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Såpass ja Æsj, Tenker det blir mye stress og få det taket 110% bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Følger videre her! komt seg denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 takker Ja, man kan ikke gi opp så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Ganske rart, Men Bmwen er frisk Så da måtte jeg prøve den (Motoren var varm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Fått på noe effektanlegg? Bråker godt i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Effektanlegg nei Er orginal eksos så har jeg custom laga det litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 hvorfor i svarte stoppe du ikke opp og la en igjen noe lakris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Hehe Skulle nesten gjort det Har ikke nesten noe mer bensin Også skal jeg til kristiansand for og hente nye dekk og felger Da kan jeg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Blir vel bra det nå skal jeg fikse min, selge og kanskje skaffe e39 sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå