Alemjøl Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er nok bare en 2.0l Oki, så da er det ikke som jeg har sett på youtube, der di bare åpner klipsa oppe og under, så er lykta delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er nok bare en 2.0l Oki, så da er det ikke som jeg har sett på youtube, der di bare åpner klipsa oppe og under, så er lykta delt er sånn det er på e36, vet ikke hvordan det er på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg har åpna original lykter på BMW e39 fler ganger. NULL problem, du trenger ikke varme.. Bare å ta ut lykta, også ta de fra hverandre, gjort i en fei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Oki, nå er det snakk om depo lykter, samme der da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Depo er like lett, har hatt opp mine mange ganger(ryker pærer i Angeleyes støtt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Oki! Takker Beklager å starte dette emnet på tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hva slags cdspiller har du? Kunne egentlig tenkt meg navi, men er jo evig dyrt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 KingB har jo komplett navi til salgs for en billig penge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Alemjøl: bare og spørre om hva som helst i denne tråden det er ikke noe stress m520: min var limt, men det var jo hella da Shattered: jeg har dobbeldin i min men derfor jeg valgte det var pga for og få bedre lyd og lydkvalitet og flere innstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lakka fangeren på nytt for 3 gang og ble helt ok denne gangen 2 strøket med klarlakk er på og skal ha på et par til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Du får våtslipe og polere den opp etter lakk, så blir den nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lenge skal jeg våtslipe den da? og hvor grovt skal den liksom være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Rart, for mine Hellalamper var ikke limt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Kjøp deg våtslipesett fra biltema, 800-1000-1200-2000-3000 eller noe, får en pakke med det i think så er det bare å fåtslipe til flaten blir silkemyk, og så polerer du opp er mye enklere enn man tror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Med mindre du har mye støv eller andre grove ting du vil ta bort, burde du ikke begynne lavere enn 1500.. Så slipper du unna med ullpad og litt halvgrov polish (Scholl S3 Gold f. eks.), uten at du må slipe med 3000 papir i en halv evighet for å få vekk riper fra 800 papiret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå