Shattered Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Stilig! Skal du få lakkert panseret også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Det rattet vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Djwik: fikk rattet for 500 spenn jeg bare trekker om rattet Det er det verdt Takk Shattered: Blir nok lakkering av hele bilen Men skal kjøre litt sånn viktigste er at den får skilt Fredrik: Hehe, kjøp deg et sånt Verdens diggeste ratt hehe Info: Bestilt frontrute pluss montør så da får jeg slengt inn en rute iløpet av denne mnd Designer og Djwik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Btw Glenn. Jeg har en komplett 523 delebil ståans nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Er det skinn i den? i need parts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Er skinn i den ja. Men er dessverre touring ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 æsj.. kjedelig :/ Men tar gjerne setene forran haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Blir jo jarle da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 ble dårlig kvalitet, men fikk kobla opp noe lys osv! Begynner og bli Bmw igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Kommer seg nå med helt ny frontrute Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Da fikk jeg på prøveskilter igår og fikk testa den litt ut Kjørte 200km på 17L og da var jeg ikke snill på gassen Så jeg trodde den skulle drekke mer men Slenger ut bilder jeg tok med mobilen Designer og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Blir jo bare bedre og bedre! Fått lappen på plass enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 ja blir bedre og bedre men enda bedre skal den bli hehe Nei har ikke det dessverre :/ Vært litt for mye utgifter nå egentlig og bmwen har ikke fått det den skulle ha hatt.. men lappen er neste prio er litt morsomt at folk snur seg etter den i byen og på E18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Jaj! Nå lever den igjen og har full motorkraft! var enten eksosanlegget eller pluggene! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Bra! Bare lappen igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå