BMWBølla Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 OBS! Flere bilder vil komme gjennom tråden....... Yay, endelig fikk jeg hentet nye bilen! Et par kjappe bilder og litt førsteinntrykk etter ca. 30 mil første dag, mer kommer...Hentet bilen og kjørte så og si rett til Sandefjord fra Follo for å teste litt, første jeg merket som jeg er veldig glad jeg bestilte er aktiv cruise control! Utolig behagelig, nesten farlig...En annen ting jeg er veldig glad for er stereoanlegget, 600w og 16 høyttalere funker!Og da har jeg ikke dratt på skikkelig enda eller justert noe..Ellers er jeg fornøyd med oppsett og utseende, fargen er jo litt flashy, men kler bilen synes jeg.Også fornøyd med vinterhjulene (18¨ 415 turbin), men gleder meg til å sette på 19¨ Blir mye å sette seg inn i neste dagene, tror det ble utstyr for ca. 270.000,- (!)..Galskap men..Type 320I (EUR)E series F31Engine N20Displacement 2.00Power 135Drive HECKTransmission AUTColour ESTORILBLAU 2 METALLIC (B45)Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)Prod.date 2012-11-20S248A Steering wheel heaterS2NH M Sport brakesS2PFA 19" BMW LA wheel M Star Spoke 403S2TBA Sport automatic transmissionS2VFA Adaptive M suspensionS2VLA Variable Sport steeringS316A Automatic trunk lid mechanismS320A Deleted, model letteringP337A M Sports packageS3AGA Reversing cameraS402A Electric panoramic roofS420A Sun protection glazingS423A Floor mats, veloursS430A Interior/outside mirror with auto dipS431A Interior mirror with automatic-dipS459A Seat adjuster, electric, with memoryS465A Through-loading systemS481A Sports seatS488A Lumbar support, driver and passengerS493A Storage compartment packageS494A Seat heating driver/passengerS496A Seat heating, rearS4DXA Accent moldings, blue metallic mattS4MRA Interior strips, aluminum hexagonS4NEA Blow-by heaterS502A Headlight cleaning systemS508A Park Distance Control (PDC)S520A Fog lightsS521A Rain sensorS522A Xenon LightS524A Adaptive HeadlightsS534A Automatic air conditioningS563A Light packageS575A Supplementary 12V socketsS5ACA High-beam assistantS5DCA Rear-seat headrests, foldingS5DFA Active cruise control+Stop&Go functionS609A Navigation system ProfessionalS610A Head-up displayS614A InternetS615A Expanded BMW Online InformationS654A DAB tunerS688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEMS6ALA BMW LIVES6NFA Music interface for SmartphoneS6NKA Link for Bluetooth and USB deviceS6NRA APPSS6UHA TRAFFIC INFORMATIONS6WAA Instrument cluster, expanded equipmentS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageS760A High gloss shadow lineS775A Headlining anthraciteS8TGA Thiefproofing deviceS8THA SPEED LIMIT INFOPS: Når det gjelder M-Performance endestuss fåes som nevnt tidligere ikke denne til 320i av en eller annen grunn, forhandler var grei og fikk istedet "black chrome" endestuss som matcher shadowline...EDIT: Magnaflow Catback eksosanlegg montert, se side 6 for bilder.M Performance frontleppe montert, se side 10 for bilde.OBS: Fargen er ikke lett å få frem på bilder... Men ser helt utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Gratulerer med en utrolig flott bil:) Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Thanx, I will Må bare få tatt noen fler først, og nå er selvfølgelig bilen nedsaltet allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Lekker bil 19" er sommerhjula eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Yay, gratulerer med bilen din. Det er mye å glede seg over. Harmon Kardon anlegget er kjempe bra. Da er vi 2 på forumet som kan kose seg Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 PS: Når det gjelder M-Performance endestuss fåes som nevnt tidligere ikke denne til 320i av en eller annen grunn, forhandler var grei og fikk istedet "black chrome" endestuss som matcher shadowline.. Slik våre veier blir saltet nå om dagen har jeg også nesten endestuss i black chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med fantastisk flott bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med en veldig pen bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med lekker bil! og utstyr er viktig det også! så ikke noe negativt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Se her ja. Finfin bil. Visste ikke at BMW leverte estorilblå fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Grattis med fin bil! Nye 3-serien har blitt veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med lekker bil! Estorilblå er aldri feil. Visste ikke at BMW leverte estorilblå fortsatt Med BMW Individual så kan du få bilen i hvilken farge du vil, både innvendig og utvendig. Du må bare betale for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Estorilblå er vel i standard fargeutvalget på F3x? Gratulerer med grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Nydelig vogn! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå