Kny Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser MEGET bra ut! Doble stusser bak nå, så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser veldig pent ut dette ja Synest egentlig du skal beholde bilens farge sånn som den er jeg...Ikke folier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser MEGET bra ut! Doble stusser bak nå, så er du i mål Bra det går riktig vei! Blir enten eksos fra M5'en med tilhørende diffuser, ellers blir det clean bakende med fjerning av potte og clean diffuser uten hull.. Men veldig usikker enda på hva jeg skal gå for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser veldig pent ut dette ja Synest egentlig du skal beholde bilens farge sånn som den er jeg...Ikke folier den Takk for det Blitt litt usikker selv faktisk, men skiller seg LITT mer ut med den fargen jeg har bestilt enn disse mørke blåfargene som det finnes så mange av. + at jeg haater den minste møkkflekk eller ripe som syns ekstremt godt på disse fargene -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Griseflott bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 fyfen va lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser veldig pent ut dette ja Synest egentlig du skal beholde bilens farge sånn som den er jeg...Ikke folier den Takk for det Blitt litt usikker selv faktisk, men skiller seg LITT mer ut med den fargen jeg har bestilt enn disse mørke blåfargene som det finnes så mange av. + at jeg haater den minste møkkflekk eller ripe som syns ekstremt godt på disse fargene -.- Jeg er ikke noe spesielt fan av biler med matt farge Men hver sin smak selvfølgelig. Jeg liker det mest clean ut i fra orginalstand med noen detaljer som gjør bilen perfekt som for eksempel felger og senk ++ Den fargen du tenker på skiller seg ut ja. Du kan vel lete deg både grønn og blå uten å finne noen E60 i norge med den fargen du har tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Griseflott bil du har der! I know.. \:D/ Haha, neida.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 fyfen va lekker! Hyggelig at flere liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Hva tycks..?[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] For en bil! Penere e60 skal du lete lenge etter! Ville forresten ikke gått for M5-eksos.. Mener det blir litt for "wannabe-m5".. Ville heller gått for fire rør på M-tech fanger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Puuurrfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Ser MEGET bra ut! Doble stusser bak nå, så er du i mål Bra det går riktig vei! Blir enten eksos fra M5'en med tilhørende diffuser, ellers blir det clean bakende med fjerning av potte og clean diffuser uten hull.. Men veldig usikker enda på hva jeg skal gå for Liker tanken med å clean diffuser uten hull. E38 feks. ser desidert best uten potter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 For en bil! Penere e60 skal du lete lenge etter! Ville forresten ikke gått for M5-eksos.. Mener det blir litt for "wannabe-m5".. Ville heller gått for fire rør på M-tech fanger da! Takk for fine ord, less i more i mine øyne! Fortsatt usikker mtp eksosen så dette tar jeg når den tid kommer Litt gira på clean bakende uten eksos at all også.. Men blir foliering og oppgradering av navi nå først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Puuurrfect! Hiihii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Ser MEGET bra ut! Doble stusser bak nå, så er du i mål Bra det går riktig vei! Blir enten eksos fra M5'en med tilhørende diffuser, ellers blir det clean bakende med fjerning av potte og clean diffuser uten hull.. Men veldig usikker enda på hva jeg skal gå for Liker tanken med å clean diffuser uten hull. E38 feks. ser desidert best uten potter bak Heller litt for det selv, koster desidert minst av de alternativene også. MEN, hvor får man da evt tak i clean diffuser bak? (Hvis det overhode finnes).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå