Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du lar noen gjøre det som kan det, så skal resultatet bli bra. Men du må nok lakke det eller foliere det for at det ikke skal syns. Tipper de fleste lakkverksted kan plastsveise for deg :)

Alt på bilen bortsett fra tak, speil og diffuser bak blir matt blå, så disse blir enten beholdt orginalfargen evt foliert blank svart. Så da kan jeg jo evt ta å foliere diffuseren i samme slengen om noen får plastsveiset den iløpet av April mnd :) Vet du om det er dyrt? Kjenner flere som lakkerer, men aldri tenkt over dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig vogn det her og gitt. Ganske bestemt på at jeg skal ha meg en slik en dag :)

Gode biler dette her, ikke noe å si på det!

Skulle jeg klaget på én ting måtte det vært knappene til klimaanlegget. Syns dette ser noe gammeldags ut i en 2010 modell. Men all over veldig fornøyd. :)

Kan varmt anbefale E60 iallefall, bare pass på å kjøp store nok felger og en god porsjon senk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med e60 facelift baklykter. får man facelift lykter/look til prelift?

Dette går fint, man trenger selve lyktene og et konverteringssett. Har selv gjort dette på min 2004-modell. En av de oppgraderingene jeg er mest fornøyd med :)

2kh92eugwsc76jorjk1l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig flott bil du har! nydelig vinterfit! skulle også ha turt å kjørt så lavt på vintern :)

Takk for det, kommer meg overraskende fram overalt også.. :)

Har rett i underkant av 6cm klaring på laveste punktet under bilen p.d.d. Men sliter med kanalskjørtene i div vaskehaller etc da disse bygger ganske bra ned..

Men, nå er det snart vår og sommerhjul, så da SKAL bilen ned den siste cm foran! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...