Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Anbefalte innlegg

Skrevet
perfekt e60 der!!

synd de er for dyre for meg, har veldig lyst på sort e60 selv :(

Hyggelig å høre!

De begynner å komme ned på en bra pris nå i forhold til ifjor vår f.eks. Raser i pris ettersom F10'en begynner å bli mer "dagligdags".

Har faktisk ikke peiling på hva jeg skal legge ut min for når den skal selges. Håper på å få igjen et sted mellom 370-390k når bilen er ferdig foliert og nytt listverk montert.

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da reiser jeg innover til Oslo for å få lakkert framskjermene. Blir godt å få samme farge på hele bilen igjen :)

Bilder kommer ikveld!

Skrevet

Nymalte skjermer og snart ferdig justert høyde :)

Flere bilder kommer senere ikveld!

a7okknp19b57gvvq2bke.jpg

Og et fra jeg leverte 328'en til ny eier tidligere idag.. :(

3o02dyw1aqythkbb3wu7.jpg

Skrevet

Snadder! =D FAen nå er det sommerstemning ute!! Sitter oppe hos dama og kjeeeeeder meg uten hverken bil eller sykkel mens hu er på jobb!! Bra trefftiden straks er igang!! Funderer fælt på om jeg skal vurdere å selge E46n i sommer å bygge noe nytt i vinter... Lyst på E60 egentlig men vet ikke :P Lyst på en skikkelig stance E46 coupe med luft også...

Virker som folk er ivrig på å handle biler nå å M3n er jo akkurat nybygd og helt strøken så....

Skrevet

Polerte opp igjen fronten mtp fargeforskjellen på framskjermene og resten. Tar resten av bilen iløpet av morgendagen :)

la8au5w1dk4taiei9b5v.jpg

bq83joxnussvhxeg3ldy.jpg

uy2u8a2q3wu9h610tz0h.jpg

hb12v8l2xc55tkaiftyo.jpg

1bu1603kkp1cd2iq5vbj.jpg

elq0wuqiob0c28i28wq4.jpg

Skrevet

Var ute å tok en liten photoshoot nå før mørket la seg. Syns det var på tide med noe annet enn iphone bilder nå. Så bilder dukker opp imorgen! ;)

Skrevet
Utrolig flott bil :D

Takk for det :) Blitt fornøyd med utseende nå etter at jeg fikk lagt om til smalere framdekk. Ble en HELT annen bil å kjøre, samt at jeg får kjørt med den høyden jeg vil. :)

Skrevet

Noen bilder fra igår! Ikke heelt heldig med lysheten på bildene, men får knipse noen flere litt senere :)

IMG_3125ps_zpsdf188bee.jpg

IMG_3128ps_zpsf9bf4f06.jpg

IMG_3134ps_zps30466523.jpg

IMG_3120ps_zpsff6b7309.jpg

IMG_3150ps_zps4b2ed84f.jpg

IMG_3145ps_zps0ac55486.jpg

IMG_3132ps_zps627f5f42.jpg

IMG_3153ps_zpsf4e1c107.jpg

Fitment:

IMG_3138ps_zps903b1df6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...