VegarVS Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 utrolig tøff E60.. slik den skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Du skulle ha den foliert ila mai? Om du fikser et varmt og helst støvfritt sted å stå kan jeg kanskje hjelpe deg litt, men det tar tid å foliere altså! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Helst iløpet av Mai ja. Men kan til nød drøyen til midten av Juni - men ikke lenger. Det hadde jo vært helt topp evt! Blir å beholde tak, diffuser bak og speilhus i orginalfargen. (mulig jeg folierer speilene også, ser ann hvordan det blir uten først). Men største problemet blir nok å få lånt et lokale nå.. Flyttet ut fra verksted 1.April også så ^^.. Lønner seg vel isåfall å bestille opp 3M folien på eBay? Hvor mye tror du jeg trenger? hvis jeg kjøper med en meter ekstra sånn for sikkerhetsskyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Meget pent eksemplar! ) Har du sjekket mstyle.co.uk med tanke på diffusor og eksos? Takker så mye for det! Kjempe fornøyd med bilen Mangler bare å få byttet listverk innvendig samt foliering nå så er vi i mål! Nei, men tar en titt nuh Vært borti de før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 utrolig tøff E60.. slik den skal se ut Takk takk Gått med mye tid og penger, men er verdt det når man er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da har jeg forresten fått bestilt opp 235/30-20 bakdekk også. Fikk solgt unna 255/30-20 dekka mine idag, så da blir det snart dekkstrekk bak også Blir deilig å få bakfelgene lengre ut enn framfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Håhåhåh fuck yes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Håhåhåh fuck yes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Så denne live Idag da han hentet litt folie fra meg Fet bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Så denne live Idag da han hentet litt folie fra meg Fet bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Forresten noen som vet størrelsen på høyttalerne i E60'en? Har liggende litt forskjellige nye sett med høyttalere, tweetere etc. Syns lyden i bilen er litt for dårlig, spesielt bassen. Så kunne tenkt meg å oppgradere litt. Tar vel ikke så jøtt lang tid å finne ut av dette selv, men hvis noen har målene i hue så tar jeg imot dette med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lurer på om det ikke er 4" i døran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Da har jeg fått slengt på nye dekk bak også! Tok samtidig å satte på 15mm spacere så kjører nå 10x20" ET 10 bak med ca 65mm senk. Har igjen 43mm å senke, så muligheten er der ihvertfall Foran har jeg 52mm å gå på, men er egentlig fornøyd med høyde som er nå.. Bilen er også fullt kjørbar uten noe som helst subbing! Bilder av 235/30 på 10" felg. Grei strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Ble veldig bra nå! Liker de lilla muttrene dine, fin detalj Skal du ha ny bil når når E36'en er solgt eller blir det kun E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Ble veldig bra nå! Liker de lilla muttrene dine, fin detalj Skal du ha ny bil når når E36'en er solgt eller blir det kun E60? Gjorde det lille ekstra syns jeg Nei, det blir å få ferdig E60'en nå så får vi se hva som skjer. Planen er som nevnt tidligere å ta inn en Audi A5 3.0l TDI V6 2xS-Line Quattro (kort navn) til høsten. Så da blir det innkjøp av luftunderstell og 20" Vossen felger til den. Men skulle gjerne fått handlet meg en Transporter T5 også, da jeg frakter såpass med dekk og felger osv i året. Er no dri** å bruke Bmwen til det.. Fått et par henvendelser på Bmwen også, men drøyer litt med salg om ikke budet er veldig bra. Tenker å legge den ut til 399k ferdig registrert når den tid kommer. Men for mitt vedkommende så burde jeg faktisk solgt 5'ern nå før sommern for å tjene mest mulig på den. Faren min handlet ny Mercedes nå i Februar, og den har tapt seg store summer allerede. Er kjøpers marked om dagen, og mange biler ute for salg så blir som vanlig å treffe den "rette kjøper" for slike uorginale biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Haters gonna hate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå