Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Ble veldig bra nå! Liker de lilla muttrene dine, fin detalj :)

Skal du ha ny bil når når E36'en er solgt eller blir det kun E60?

Gjorde det lille ekstra syns jeg :)

Nei, det blir å få ferdig E60'en nå så får vi se hva som skjer. Planen er som nevnt tidligere å ta inn en Audi A5 3.0l TDI V6 2xS-Line Quattro (kort navn) til høsten. Så da blir det innkjøp av luftunderstell og 20" Vossen felger til den.

Men skulle gjerne fått handlet meg en Transporter T5 også, da jeg frakter såpass med dekk og felger osv i året. Er no dri** å bruke Bmwen til det..

Fått et par henvendelser på Bmwen også, men drøyer litt med salg om ikke budet er veldig bra. Tenker å legge den ut til 399k ferdig registrert når den tid kommer. Men for mitt vedkommende så burde jeg faktisk solgt 5'ern nå før sommern for å tjene mest mulig på den. Faren min handlet ny Mercedes nå i Februar, og den har tapt seg store summer allerede. Er kjøpers marked om dagen, og mange biler ute for salg så blir som vanlig å treffe den "rette kjøper" for slike uorginale biler.

Nye biler detter automatisk mye i pris da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Må si dere BMW eiere er no sære folk! :) GUD å kjedelig det er om alle kjører samme stilen (dvs M-pakke, senk og felger). Jeg er av den typen som liker å teste litt forskjellig, og liker å skille meg ut..

Bilen er for kjedelig bak i mine øyne i forhold til fronten og siden. Derav velger jeg å prøve ut stickerbomb på diffuseren inntil jeg får foliert bilen og funnet ut hva jeg gjør med eksosen bak etc.

Har mer sansen for stickerbombs på litt eldre biler/billigere biler, men forandring fryder! Artig å prøve noe nytt (syntes jeg).

Men, alle er forskjellig så forventer ikke at alle liker det samme.. :)

Helt enig!! 8)

Helt jævlig å noen tar av!! Haha :lol:

Syns det ble fett jeg!! Men burde kanskje hatt noe mere også så det ikke bare er bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liknet på en bestemor i blomstrete skjørt.... Men din bil og ditt valg.

Da ville jeg heller prøvd meg med grå folie og prøvd på et E34 M5 theme-look-ting hvis du ville bryte det av litt.

Altså sånn:

epcp_1102_03_o+1991_bmw_m5+rear_view.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt med stickerbomb på diffuseren, men som sagt, det er din bil og du gjør hva du vil. Når man legger ut bilen på forum for å få "oppmerksomhet" så er det jo ikke alltid den er positiv, så det får man ta med en klype salt. Fin bil ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en rull med folie, kommer på rundt 5t. Men da har du til en og en halv bil.

Men hvorfor lakket du skjermene viss du skal foliere.

Jeg fikk beskjed om at man bør vente vertfal 2 måneder etter lakering med folie, ellers er d stor sansynlighet for at man river av lakken når du tar avigjen folien. :-/

Skal handle 3M sin folie snart, bare samle opp litt cash. Gått mye siste tiden!

Tok en byttejobb med en kompis, så kostet meg ingenting - derfor lakkert jeg de først. Veldig kurant mtp videresalg også, om ny eier ønsker orginalfargen eller folien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra nå! Liker de lilla muttrene dine, fin detalj :)

Skal du ha ny bil når når E36'en er solgt eller blir det kun E60?

Gjorde det lille ekstra syns jeg :)

Nei, det blir å få ferdig E60'en nå så får vi se hva som skjer. Planen er som nevnt tidligere å ta inn en Audi A5 3.0l TDI V6 2xS-Line Quattro (kort navn) til høsten. Så da blir det innkjøp av luftunderstell og 20" Vossen felger til den.

Men skulle gjerne fått handlet meg en Transporter T5 også, da jeg frakter såpass med dekk og felger osv i året. Er no dri** å bruke Bmwen til det..

Fått et par henvendelser på Bmwen også, men drøyer litt med salg om ikke budet er veldig bra. Tenker å legge den ut til 399k ferdig registrert når den tid kommer. Men for mitt vedkommende så burde jeg faktisk solgt 5'ern nå før sommern for å tjene mest mulig på den. Faren min handlet ny Mercedes nå i Februar, og den har tapt seg store summer allerede. Er kjøpers marked om dagen, og mange biler ute for salg så blir som vanlig å treffe den "rette kjøper" for slike uorginale biler.

Nye biler detter automatisk mye i pris da :P

Ja, det er helt jævlig faktisk.. Tapt 80k på 3 mnd ^^..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Må si dere BMW eiere er no sære folk! :) GUD å kjedelig det er om alle kjører samme stilen (dvs M-pakke, senk og felger). Jeg er av den typen som liker å teste litt forskjellig, og liker å skille meg ut..

Bilen er for kjedelig bak i mine øyne i forhold til fronten og siden. Derav velger jeg å prøve ut stickerbomb på diffuseren inntil jeg får foliert bilen og funnet ut hva jeg gjør med eksosen bak etc.

Har mer sansen for stickerbombs på litt eldre biler/billigere biler, men forandring fryder! Artig å prøve noe nytt (syntes jeg).

Men, alle er forskjellig så forventer ikke at alle liker det samme.. :)

Helt enig!! 8)

Helt jævlig å noen tar av!! Haha :lol:

Syns det ble fett jeg!! Men burde kanskje hatt noe mere også så det ikke bare er bak :)

Ja, må si det er mange stusselige sjeler her inne som bare MÅ ha det orginalt (og i mine øyne noe kjedelig i lengden)..

Men men, filmen skal av når jeg har bestemt meg for hva som skjer med evt eksos. Så blir på en liten stund til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være lov å prøve noe annet :)

Er jo bare folie. Ikke verdens permanente undergang. Hehe.

Ja, det syns jeg..Skal alle med BMW kjøre samme oppsett med kun forskjellige felger så blir verden noe kjedelig spør du meg. Men, smak og behag som alt annet! :)

Jada, hadde jeg lakkert det sånn skulle jeg ikke sagt noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er smak og behag. Da må du også tåle kritikk. Du er jo faktisk ikke noe bedre når du "klager" på de som liker originallook og litt mer diskré look. ;)

Jeg har hatt 21 biler de siste 7 årene og samtlige har vært cleane uten noe særlig mikk makk ellers. Tar også imot kritikk, ellers er det noe leit å ha tråd på slike forumer.

MEN, det jeg skal fram til er at BMW folk er ekstremt mer påpasselig på at ting må være "orginalt" kontra f.eks Audi, VW etc. Må gå ann å tøye grensene litt syns jeg, men ja - smak og behag :)

Merket iallefall at dette ikke passet inn her.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 biler på 7 år ja... Hehe

Jeg har hatt hele 4 stk. på snart 18 år jeg :P To av de har jeg stående utenfor...

Litt over gjennomsnittlig glad i å bytte biler kan du si.. Men, det har roet seg noe nå i det siste.. :)

Jammen det er ikke værst, mer normalt det egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stickerbombing kan være tøft spør du meg, men syns du skulle hatt en mindre skrikende folie, passet ikke sammen med resten av bilen imo. ihvertfall ikke om man skal dømme etter det ene bildet. få se flere bilder av hekken/bilen med stickerbomba diffuser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...