ilunde Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Noen bilder av min første BMW. Hentet den hos Bavaria på fredag og har hittil kjørt cirka 50 mil og må bare si FOR en kjøremaskin! Gleder meg til årene fremover som BMW eier! Før jeg prøvde en BMW lurte jeg alltid på hvorfor folk brukte så mye penger på bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med pen F31, den kler virkelig den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Jeg traff på en slik på E39 nordover i går, litt usikker på hvor, men mener det var på eller mot Rennesøy. Kan det ha vært deg? Uansett, pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Jeg traff på en slik på E39 nordover i går, litt usikker på hvor, men mener det var på eller mot Rennesøy. Kan det ha vært deg?Uansett, pen bil. Hvis det var i 12 tida på dagen så er det stor fare for det. Samboeren ville teste bilen på litt langkjøring så vi kjørte en tur til Knapphus og besøkte svigers Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Stemmer bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Tror ikke jeg så bilen din, hvis du kjørte den du har bilde av på avataren.. Den fargen er vel såpass sjelden at jeg hadde husket det. Satt vel og fordypte meg i iDrive systemet som resten av turen.. Noen planer for bilen? Nei, den vil nok forbli temmelig original. Jeg tenkte på dobbelt enderør, men det originale kittet til BMW passet visst ikke til 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Grattis med tøff handlevogn! Begynner å få sansen for F3x. Eneste jeg setter fingeren på er at de MÅ ha sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Jeg kjørte den ja, men vil nok tro du hadde nok med å nyte din bil. Så ihvertfall din godt blant en milliard sølvgrå og sorte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratis meg tøff handlevognklubben! Begynner å få sansen for F3x. Eneste jeg setter fingeren på er at de MÅ ha sorte nyrer. Har sett en annen F31 på forumet som hadde sorte nyrer, og ja det kler bilen meget bra, så er ikke uenig med deg der! Får ser hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med flott bil Denne fargen er utrolig flott på F31 med M sport, rett og slett stilig Stort pluss for bensinmotor også, godt noen er fornuftige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med flott bil Denne fargen er utrolig flott på F31 med M sport, rett og slett stilig Stort pluss for bensinmotor også, godt noen er fornuftige Takker! Hehe, vi var i alle fall aldri i tvil når vi skulle ha ny bil. Bensin skulle det være uansett! Har et spørsmål som kanskje noen her inne kan svare på.. Jeg synes klimaanlegget begynner å avgi varm luft etter veldig kort tid. Mye kortere enn f.eks den andre bilen vi har som også har bensinmotor (1.6 Golf). Har klimaanlegget en slags elektrisk oppvarming av luften eller er det bare at motoren blir fort varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Grattis med nydelig bil Veldig enig i fargevalget ditt, hehe.. Ellers vet jeg alt om enderør (eller ikke enderør) på 320i! Synes det hjalp å få på sort enderør fra sportline da, men ingen must. Ser du også har valgt M bremsene, de funker - hvertfall det lille jeg har testet hittil! Ser bra ut også Ellers er jo sorte nyrer en smakssak.. Jeg liker de begge egentlig. Nyt bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Har et spørsmål som kanskje noen her inne kan svare på.. Jeg synes klimaanlegget begynner å avgi varm luft etter veldig kort tid. Mye kortere enn f.eks den andre bilen vi har som også har bensinmotor (1.6 Golf). Har klimaanlegget en slags elektrisk oppvarming av luften eller er det bare at motoren blir fort varm? Min erfaring er at generelt alle BMW´r vi har hatt i familien blir fort varme i kupeen, og spesielt setevarmerene er suvurene! V70´n og C30 på den ikke bilintereserte siden av familien merker jeg stor forskjell! tar jo evigheter til sammenlikning. Og ikke minst, nydelig bil. Håper du snart begynner å innse hvorfor noen legger litt mer penger i bil enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå