Soleim Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 En oversiktlig og enkel beskrivelse om hva som skal gjøres, og om det som er gjort - Rohana RC10 20x9 ET20 , 20x10 ET25 285/25 245/20 Montert - H&R TÜV Godkjent. 50/50 senkefjærer. (Dette skal godkjennes og skrives inn i vognkort) (Montert) - M Baklukespoiler Montert - Led Skiltlys Montert - Hvite AE, spreder Montert - Carbon Splittere (?) - Toning av ruter foran - Chip, 450 nm 224hk - Gjøre noe med eksosstussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Etter litt dårlig med oppdateringer her, så kommer det litt etter litt Har fått Hvite AE og spredere i posten. Monteres i løpet av helgen! Bilder vil komme. Var å hentet senkefjærene hos en lokal leverandør isted. Bilen er nå satt bort til en BMW-mekaniker, så jeg regner med bilen er klar i morgen en gang Like etter henting: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Da fikk jeg tilbake bilen! Ble veldig fornøyd. Kommer meg over fartsdumpene, såvidt Håper på å få felgene mine snart, for å fylle ut buene Noen bilder: Her trengs det en vask! Alle ser vel hvor bildet er tatt? :lol: Tenkte ikke over det før bildet ble knipset....Hehe Forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Meget delikat! Er dette virkelig H&R 50/50? Jeg har senket min med H&R 35/35 og din ser ikke lavere ut enn min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Meget delikat! Er dette virkelig H&R 50/50? Jeg har senket min med H&R 35/35 og din ser ikke lavere ut enn min.. Takk for det! Hm, hørtes merkelig ut. Fjærene skal senke 3,5 cm lavere enn hva den var før, siden den var senket med m-sport (15mm) Tüv-papirene sier 50mm og. Bildet før senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Prøvde ut noen 20" GS-felger som egentlig skal være på F10´n i bakrunnen. Impresset var helt feil, så jeg hadde kanskje 2 mm klaring til demperen. Og til slutt, jeg satte i gang med montering av hvite AE og spredere. Bildet vil komme i morgen, da jeg ikke har montert sprederene ennda. Mangler eksosbandasje til motstanden, da denne blir varm og kan smelte plastikken. AE - H8 (12w) CREE Spredere - H8 4300k LED 25w EDIT: Kjøpte heller Lumen ProSystem 6000k 35w HB4 i sprederene, da LED-pærene ikke passet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Da fikk jeg en gladmelding! Felgene kom idag sendt helt fra USA. Bestilte de forrige onsdag. Er desverre ikke hjemme nå, så får ikke lagt ut noe bilder med felgene påmontert...Bilde vil komme fortløpende! Felgene er som tidligere nevnt: Rohana RC10 20x9 ET 20 og 20x10 ET25 Bestilte forøvrig fra Need4speedmotors som har sine fasiliteter utenfor Los Angeles i USA. De ønsker at man ringer, spesielt hvis man skal bestille noe de ikke har i sine nettbutikker. (Noe jeg gjorde. De hadde ikke min type finish) Ble godt tatt i mot, super kundebehandling, veldig seriøse folk å ha med og gjøre, og ikke minst rask levering (!!) Anbefaler disse, dersom du er ute etter felger som kanskje ikke alle har, hvert fall ikke her til lands. Bilde.. Forslag til dekkdim noen? Tenker: 275/30 bak , 245/35 forran eller 285/25 bak og 245/30 forran.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Tøffe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Tøffe felger! Artig at noen liker de i allefall Tror de vil kle bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Råe felger og bil! Kommer til å bli pene på bimmern din disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Råe felger og bil! Kommer til å bli pene på bimmern din disse Takk for det Kny Må bare få handlet inn noe dekk, så kommer de på bilen fortløpende, så lenge været tilsier det. Synd været fortsatt herjer her...Snø, sludd, regn og sol på nesten samme tid så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Prøvemontert felger og sier meg meget fornøyd! Dekk er bestilt og vil være på bilen om ca 10 dager. Gikk for 285/25R20 bak og 245/30R20 forran. Ble veldig fornøyd med impresset og. Kunne kanskje vært litt lavere bak. Monterte og xenon i grøftlysene. Fornøyd! Kommer flere bilder når felgene er montert på med dekk Noen raske iPhonebilder her...Beklager dårlig bildekvalitet 10" 10" 9" 9" Og til slutt....klarte å pungtere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Dekkene kom tidligere enn forventet, og det passet jo bra for min del Noen kjappe iPhone-bilder under og etter montering: Og til slutt, et bilde fra en Photoshoot vi hadde her om dagen. Hva blir neste på planen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Space ut hjula:) Såg meget pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Så dritbra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå