GtiGtr Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei, hvor mye ble det i frakt på felgene dine? Tok det lang tid over dammen ? Lurer på lignende på min Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei, hvor mye ble det i frakt på felgene dine? Tok det lang tid over dammen ? Lurer på lignende på min Audi Hei, Tok ca ei ukes tid, med Expressfrakt fra DHL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Husker du prisen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Husker du prisen også? Husker ikke akkurat nå i hodet, men tror mva og frakt kom på tilsammen ca 3-4000,- i tilegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Vært lite aktivitet og masse frem og tilbake med meg, når det gjelder å beholde bilen! Den har vært for salg, men har bare fått forspørsel om innbytte mot biler jeg ikke har likt. Har tatt avgjørelsen å beholde bilen, da jeg er veldig fornøyd med den. Motormessig litt lite gamp, men BSR chip har vært i tankene. Her er noe av planene jeg tenker fremover: - Coilovers (Spax RSX bestilt fra U.K) - Nye dekk. Tenker 245 på 10" felg og 235 på 9" - Spacere. Tenker 10/15 mm forran og 20 mm bak. Det blir da isåfall ET10/5 forran og ET5 bak. - Carbonsplittere forran. - Toning av ruter forran - Evt BSR chip. Når det gjelder coiloversene så er det ønskelig å få disse skrevet inn i vognkortet. Noen som vet om de nye reglene for godkjenning av justerbart senkesett? H&R 50/50 senkefjærer vil da etterhvert bli til salgs for noen som ønsker å kjøpe brukt! Kjøpt ny i år. Føl gjerne for å dele meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Lenge siden sist oppdatering her nå... Har med tiden bestilt og montert coilovers. Av typen SPAX RSX. Veldig fornøyd. Litt uheldig med dekkdimensjon kombinert med senk, så skal gå ned i dimensjon pga subbing forran, få en del dekkstrekk og space ut, så er planene i boks Sitter nå påmontert 10mm spacere forran. Dette måtte til, hvis ikke hadde jeg ikke fått på fremfelgen... Planer -15 mm spacere bak - AC Schnitzer spoiler på bagasjeluka (Bestilt) - Carbon splittere - 225 på 9" felg foran og 245 på 10" bak Slenger ved noen bilder etter montering Sneik seg med en Audi og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anersj Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Fin BMW, og fin Audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Poooorno!!!!! Di felga kledde bilen jævlig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Nydelig! Tone siderutene foran så e den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Fant denne tråden din så fant da bilder å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 Fant denne tråden din så fant da bilder å Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Lenge siden oppdatering og aktivitet her på tråden. Har med tiden solgt e60´n og kjøpt F30 320D. Bilen ble kjøpt i Januar i år, så er veeeeeldig sent ute med tråd. Har vært inaktiv i det siste...Har ikke laget noe tråd for den, så legger bare ut noen bilder her. Ironisk nok legger jeg nå ut bilder av bilen og skriver om den og i tilegg kanskje lufter den for salg. Som nevnt ble bilen kjøpt i Januar, og etter om og men, vurderer jeg salg til fordel for eldre bil med større motor. Innbytter som er aktuelle: E46 M3 E92 335 E39 M5 etter 01 mod. Ting som er gjort i mitt eie så langt: - Hartge Classic II felger 9x20 - Hartge Emblem - Hartge skiltplate - H&R 45mm senkefjærer - M-Performance baklukespoiler - M-Performance eksosanlegg (var montert før kjøp) - M-Performance blanksorte nyrer Utstyrsmessig er den meget bra, synes jeg. Kan nevne noe av det viktigste : - Sideview (kamera i fremskjermer)- Ryggekamera- Active cruisekontroll (m/avstandsmåling og bremsefunksjon)- Adaptive M-chassi (ECO, Comfort, Sport, Sport+)- 8-trinns sportsautomat m/ F1 giring på ratt- Head up display m/trafikkinformasjon- Kollisjonsvarsler- Filbyttevarsler- Parkeringssensorer fram/bak- Rattvarme- Harman Kardon- Navi professional- DAB- El. innfellbare speil- Takluke- Elektrisk hengerfeste +++ Ytterligere informasjon gies ved interesse! Bilder: Endret Desember 13, 2014 av Soleim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Den der var snasen den også gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 Den der var snasen den også gitt!! Takker for det! Tror du må kjøpe hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Takker for det! Tror du må kjøpe hehe... Hehe neeeh holder meg unna såpass nye biler Pga pristap Men veldig kul!! En kamerat har en sånn han å Deilige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå