jakobm5 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Holder på å sette istand en 98 525tds med manuel:) bilen ble forøvrig kjøpt av pitstop på forumet her. bilen har nå fåt sort elektrisk sportsintriør facelift ratt og overhalt motor,) er nå for tiden under hel lakkering inn å utvendig i imolarød med sort tak, blir også m pakke m5 speil senket facelift lykter rundt om anen exsos. også sort høyglans shadowline. har oså byttet hele bakluka og 2 dører og en fremsjerm og bit av kanal pga gammel skade. håper dette skal bli en fin dayli driver;) bilen står nå i lakkverkstede å venter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 bilde før prosjektet startet, faceliftlykter montert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Har trua! Ikke fan av rød uten metallic, men hvem bryr seg:D Drop it, until it's too low, and make love<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Dat er bilen og di fleste delene grunnet:) så starter å slipe grunning idag, sateser på lakk mot helga håper jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 imola rødt på denne blir bare helt riktig. Gleder med til oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Bitch, du stjal imolared touring-drømmen min Det er og blir sjelden vare! kommer til å bli strøken denne her nå sveinkåre kommer nok oppover til vinterferien en tur, er den klar da eller? edit: dette er min inspirasjon til imolared! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Bitch, du stjal imolared touring-drømmen min Det er og blir sjelden vare! kommer til å bli strøken denne her nå sveinkåre kommer nok oppover til vinterferien en tur, er den klar da eller? da skal den være klar ja hehe du er for treig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Dette blir bra følger med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Men du kjenner jo til planene mine, både for den ene og den andre, så jeg tror jeg overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Denne blir rå, gleder meg veldig til å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Dropp svart tak da Ton heller rutene rundt om, og la den bli imolarød all over, med sorte detalijer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Oh yes jørgen taket blir sort,,,takluka er sort glass så da bli taket sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Aha, da er jeg med blir gromt med rød niåtræddve i alle fall!! har du lakkboks selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 jepp alle bildene er ifra eget verksted:) håper den blir litt utenom det vanlige vertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Men du kjenner jo til planene mine, både for den ene og den andre, så jeg tror jeg overlever du har gode planer for din du å,,spent på resultatet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå