Jørgen-A Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kan ikke skjønne annet enn at rykte om dårlige girkasser på disse er overdrevet. Tåler mye med org effekt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Er mye flaks ute å går der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Såg filmen tiligere idag! haha, for en tulling! Helt orginal bil tru ? E34 handbrekk er vell ikke akuratt godt nokk til å låse såpass mye som i filmen? Noe til utveksling og? spinner jo i 3 gir?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 At slike folk kan legge ut sånne filmer med både navn og regnr og ikke være bura inne er helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 De skal ha for en fengende film (sist gang jeg satt så lenge og tittet på en slik kjørefilm var den E46 330Den i Tjekkia). Denne karen får "Ronin" til å ligne litt på kaffebesøk hos bestemor. Han har baller, det er helt klart...E34 M5 fortsetter å vise hva slags kvalitetsbil det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Syns han har god kontroll til å være så mentalt tilbakestående! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Man ser også hvor mange andre bilister som redder han. Hadde han møtt seg selv så hadde han bare gjort det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Jævla tulling. Han er flink til å kjøre, men som nevnt å sette så mange liv på spill, er ikke lov. Org 3.8 med slitte og harde 17", så er det ikke noe problem å sladde sånn. Hydr brekk, har han + de synk ringa får juling ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 for en tulling tenk hvis han hadde drept noen ekke forsvarlig å kjøre slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Syns han har god kontroll til å være så mentalt tilbakestående! hehehehe beste kommentaren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Ang. ''idiotkjøring'', jeg har sett hele denne filmen under som jeg linker til. Ulovlig og farlig ja, men jeg får jo et kick av å se på med full guffe på anlegget. BMW-motorer lager den beste musikken som ligger på Youtube, etter min mening. Se hele, da skjønner man litt mer. http://www.youtube.com/watch?v=E9TFGZ0oxIM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 litt av en kjøring. hadde aldri sitti på med han. men får se at bmw tåler julig da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 ble stressa av å se på jeg stakkars folk som har han i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Han kunne no kjøre bil vertfall, men ja tullete og holde på slik midt i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Var en smule nervøs noen gangen han som satt på.... med god grunn haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå