thommas88 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hadde han gjort det her i norge så tror jeg han hadde fronta med en annen bil fort. Har en følelse av at vi norske ikke tar hensyn å svinger sånn som de der nede gjore for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Disse kara er også relativt teite.. Setter på svenske skilt også for anledningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 At slike folk kan legge ut sånne filmer med både navn og regnr og ikke være bura inne er helt utrolig. Sto det ikke noe i kommentarene om at politiet hadde blitt tipset om videoen, så føreren hadde mistet lappen? Hehe Mener det var noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Når det gjelder syncroringene i kassa høres det ut som de er like gåene som de var på gamle firmabilen min Raper jo ved hvert girskifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Da har det komt en part 2.. http://www.facebook.com/photo.php?v=129 ... =2&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 syyk syk mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Da var hans tid over gitt, ironisk nok så var det ikke han som kjørte. http://www.carscoops.com/2013/06/georgi ... zadze.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Finns det noen artikkel om krasjen? Eller er det bare et "pr-stunt" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Sykeste kjøring jeg har sett Synd med en M5 som så såpass strøken ut Ett bevis på hvor forbasket gode biler dette er, tåler bra med juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Skulle vell vise sine kunster til andre, så gikk det som det gikk... heldigvis null empati for trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 PR stunt er den nok ikke, etter bildene av bilen å dømme så var det store krefter i sving. Føreren mistet kontrollen over M5en og kjørte sidelengs inn i et tre. Føreren overlevde, men han "helten" som satt i passasjersetet mistet livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 RIP Giorgi :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 RIP Giorgi :/ Mannen fortjener ikke å bli hedret som en helt, så ikke skriv sånt. Han hadde null respekt for fotgjengere og myke trafikanter, så han fortjener heller ikke respekt. Mannen hadde et dødsønske, og han fikk det oppfylt. Like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 RIP Giorgi :/ Mannen fortjener ikke å bli hedret som en helt, så ikke skriv sånt. Han hadde null respekt for fotgjengere og myke trafikanter, så han fortjener heller ikke respekt. Mannen hadde et dødsønske, og han fikk det oppfylt. Like greit. Jeg kan hedre hvem jeg vil og du kan ikke fortelle meg hvem som fortjener respekt eller ikke. Respekt er subjektivt og alle har forskjellige meninger om hvem som fortjener det. Dessuten var det ikke han som kjørte i krasjet, Syns det er kvalmende hvor likegyldig et menneskeliv er for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 RIP Giorgi :/ Helt utrolig at du kan skrive noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå