Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det Sveigis!

godt å høre ang senk! får se etterhvert.. felger og ruter som er første pri :)

Skrevet
Takk for det Sveigis!

Du mener senk og felg først og ruter sist vel.. He he.

Skrevet
Takk for det Sveigis!

Du mener senk og felg først og ruter sist vel.. He he.

+1 :D

Skrevet

Garutulerer så mye med herlig bil Vegar :D Her har du god og trofast bil i MANGE år fremover, E34er i denne stand begynner å bli sjeldene nå så det er godt at denne har havnet i gode hender :applause: Gi den godt stell og vaks nøye om vintern så holder den seg slik selv om den brukes daglig :)

Er vel din første BMW med sekser dette? De fleste på vår alder som stifter famile kjøper jo Passat TDI så det er artig det finnes de av oss som tenker annerledes :) Da jeg kjøpte min E34 for 1,5 år siden så tenke jeg "at jeg ikke har kjøpt E34 tidligere" :P Billig, god å kjøre, stilfull, og pokkers så driftsikkre 8) Mer kjøreglede for mindre penger får man ikke :wink:

Skrevet

Denne skal taes veldig godt vare på, uten tvil! Kjørte den tur retur evje idag, på ujevne veier. Helt utrolig! Bortimot den beste comforten jeg har vært borti! Siden bilene våre er så like burde vi tatt noen bilder sammen:)

Er min første BMW med sekser, så det er kjempegøy!:) dama er ute å kjører den nå for første gang, så blir spennende å høre dommen:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet
Denne skal taes veldig godt vare på, uten tvil! Kjørte den tur retur evje idag, på ujevne veier. Helt utrolig! Bortimot den beste comforten jeg har vært borti! Siden bilene våre er så like burde vi tatt noen bilder sammen:)

Er min første BMW med sekser, så det er kjempegøy!:) dama er ute å kjører den nå for første gang, så blir spennende å høre dommen:)

Ja det er meget komfortable biler, nå har jo vi standard dekk også så det har nok mye å si :) Modellen er jo 25 år nå men føles stadig moderene og fin å kjøre, er litt imponerende det synes jeg :) På motorveien så opplevde jeg min som mer støysvak i coupeen enn en 2012 A6 jeg kjørte :roll:

Ja det hadde absolutt vært artig å tatt noen bilder av bilene, det skulle vi nesten prøvd å fått til :D Så må vi få med Sveigis også :)

Skrevet

Dama blei jo kjempe imponert, så ho ville ikke se hondaen igjen:D

Har ikke sett bilen til sveigis enda!:)

Skrevet
Dama blei jo kjempe imponert, så ho ville ikke se hondaen igjen:D

Har ikke sett bilen til sveigis enda!:)

Så artig, flott et en E34 fortsatt kan imponere og fungere som familiebil :D

Sveigis har en nydelig grønn 535I med M5 kasterstjerne felger og lyst interiør :)

Skrevet
Oioi!! Denne var clean og ryddig!! :D Du har funni ei sjelden skapning! Gratulerer så mye :D

Takk for det! Gleder meg til å oppgradere den bittelittegranne:)

Skrevet

Sounds good to me! kan ikke du laste opp bilde av bilen din da, sånn at e kan se hvordan din ser ut? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...