Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet bildePostet bildePostet bildePostet bildePostet bildePostet bildePostet bilde

Ingen tvil om hvilken 5'r jeg ville hatt;)

Postet bilde

Shinet endelig opp 5 serien igår. Fjernet masse drit fra alle rutene som hang som pokker å ble kvitt masse vaskeriper på panseret. Rubbet hele bilen + polering + voks.. Ble bra resultat synes jeg:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet
  På 20.10.2013 den 21.15, Fredrik 90 skrev:

Herlig Vegar, flott å se at bilen får godt stell :)

må jo prøve på det gitt! det triste er at den ble gjort en rustjobb nederst på dørene for noen år tilbake, og den begynner å innhente seg igjen.. :/

Skrevet

Pene biler du har!  :smile: Likter svært godt 5 serien din! \:D/ Syns også det ble pent med skvettlapper foran, har kjøpt det til min ogaå, men ikke montert for jeg var usikker på resultatet!  :-k  Men ser nå at det bare er til å montere!  :smile: Vet du om det er mulighet til å få tak i skvettlapper bak også? Har selv slitt med å få tak i... :???:

Følger med videre her!  :-P

Skrevet
  På 21.10.2013 den 8.26, BMW525ix skrev:

Pene biler du har!  :smile: Likter svært godt 5 serien din! \:D/ Syns også det ble pent med skvettlapper foran, har kjøpt det til min ogaå, men ikke montert for jeg var usikker på resultatet!  :-k  Men ser nå at det bare er til å montere!  :smile: Vet du om det er mulighet til å få tak i skvettlapper bak også? Har selv slitt med å få tak i... :???:

Følger med videre her!  :-P

Tusen takk for det :) 5serien er ganske fin, å e30n er vel mere tøff/ røff! liker de begge veldig godt :D

skvettlappene foran stod på bilen når jeg kjøpte den :) må evt være på ebay? har begge deler på e30n, men  det var ikke noe originalgreier :)

Skrevet
  På 21.10.2013 den 21.30, ///FredriK.S skrev:

Skal du fremdeles selge e30n, eller beholde den ? :)

skal ta hjulstillingskontroll og eu kontroll nå til helga, så da er den brukenes i 2 ny år, så blir nok å beholde den :)

Skrevet
  På 22.10.2013 den 8.41, sveigis skrev:

Bilen din ble fin nå som du fikk vokset den opp.

Fine bilder.

takker! gleder meg til ¨se din med nye kanaler :)

Skrevet

Sendte faktisk bare inn bilde:P hadde ikke regnet med at de ville legge det ut;)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet

Vurderer å gjøre litt med E30n i vinter.. planen er å oppgradere anlegget, å lydisolere den.

Men utvendig vurderer jeg å kjøre på med Plastidip faktisk... Litt army look opplegg.. noen tanker? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...